بیستمین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی در راستای بررسی وعده‌های اعلامی از سوی مدیران در برنامه‌های قبلی (سه‌شنبه‌های پاسخگویی) با حضور دو تن از نمایندگان شبکه فروش برگزار شد.

سه‌شنبه‌های پاسخگویی جایی برای پیگیری وعده‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، بیستمین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی متفاوت‌تر از گذشته و با حضور خانم مریم ستوده و آقای محسن حاج میزراعلی- نمایندگان شبکه فروش در استان تهران و به میزبانی دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با محوریت بررسی فرآیند اجرایی شدن وعده‌های اعلامی از سوی مدیران شرکت در جلسات گذشته سه‌شنبه‌های پاسخگویی برگزار شد.
در این جلسه سوالاتی در زمینه فعالیت شبکه فروش، بیمه‌های خودرو، مسئولیت و زیرساخت فناوری و اطلاعات صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه رازی مطرح شد.
در رابطه با وعده‌های اعلامی مرتبط با شبکه فروش، مهندس فریدون کاظمی- مدیر راهبری شبکه فروش که به صورت تلفنی در این برنامه زنده حاضر شد در پاسخ به این سوال که امحای بایگانی‌ها چه زمانی عملیاتی خواهد شد، گفت: در روزجاری (سه شنبه ۴ آبانماه) مقرر شد تا طی یک بخشنامه فرآیند اجرایی شدن این موضوع به شبکه فروش اعلام شود که تا انتهای روزجاری این موضوع عملیاتی خواهد شد.
او در رابطه با اعطای وام به نمایندگان خاطرنشان کرد: ساختار و چارچوب وام نمایندگان تدوین شده و در کنار آن کارت اعتباری برای نمایندگان طراحی شده است که در روزهای آینده شرایط این موضوع نیز اعلام خواهد شد و در کنار آن درخواست وام مدیران مجموعه حذف و درخواست وام نمایندگان جایگزین وام مدیران شده است.
کاظمی ادامه داد: طبق برنامه‌های سه سال آینده شرکت، مقرر شد تا ۳۰ شعبه دیگر به شعب بیمه رازی افزوده شود که با افزایش این تعداد شعبه، تعداد شعب پرداخت خسارت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
در ادامه این جلسه، مهندس علی صیف‌زاده-مدیر بیمه‌های خودرو شرکت بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی نرخ برخی از بیمه‌نامه‌های گروه خودرویی تغییر خواهد کرد، با بیان اینکه تغییر نرخ فرآیند طولانی دارد، گفت: در ابتدا بیمه مرکزی نرخ‌های مصوبی را اعلام می‌کند و تغییر نرخ از سوی مسئولان ناظر در شرکت‌های بیمه بازرگانی بررسی و بعد از آن با تائید هیئت مدیره شرکت و بیمه مرکزی تغییر نرخ انجام می‌شود. اما با وجود این مسائل برخی از نرخ‌ها برای ایجاد فضای رقابتی تغییر کرده است.
وی تاکید کرد: در برخی موارد دیده شده تغییرات منجر به افزایش حجم پرتفو نشده و تنها ضریب خسارت را افزایش داده است.
صیف‌زاده ادامه داد: در ماه‌های گذشته در گروه خودرویی برخی از نرخ‌ها تغییر داشته و با توجه به فرآیند طولانی تغییر نرخ اگر درخواست جدیدی به ثبت برسد، تغییرات در سال آینده نهایی و اجرایی خواهد شد.
مدیر بیمه‌های خودرو شرکت در رابطه با موضوعی مبنی بر اینکه سقف پوشش سرقت تمام قطعات در بیمه بدنه پایین است، گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته و نیاز به آن دارد تا آمارهای گذشته تحلیل و بررسی شود و با دستیابی به جمع بندی پیش بینی می‌شود که تغییرات در ابتدای زمستان سالجاری اجرایی شود.
همچنین مهندس رضا جمالی- مدیر فناوری و اطلاعات شرکت بیمه رازی در رابطه با انتخاب چگونگی پرداخت حق بیمه در سامانه صدور، گفت: در حال حاضر انتخاب چگونگی پرداخت به صورت نقد و اقساط در سیستم وجود دارد اما دارای نکاتی است.
او ادامه داد: از این موارد در بیمه‌نامه بدنه خودرو می‌توان به اولویت‌های سیستم اشاره کرد، در سیستم صدور انتخاب قرارداد اولویت بالاتری نسبت به کاربر دارد از این رو سیستم نکات و دستورالعمل‌های ثبتی قرارداد را مدنظر قرار می‌دهد و اقساط با توجه به انتخاب قرارداد تعیین می‌شود.
مدیرفناوری و اطلاعات شرکت بیمه رازی افزود: اما در بیمه نامه‌های شخص ثالث، طبق قانون شش قسط در نظر گرفته شده است که پیشنهاد می‌شود برای افزایش اختیارات کاربر در تعیین شرایط پرداخت نقد و اقساط کارشناسان واحد مالی، خودرو و فناوری اطلاعات برای ایجاد کارگروهی در راستای رفع دغدغه نمایندگان تشکیل شود، که این مهم قابل حل خواهد بود.
جمالی بیان کرد: در بیمه‌نامه‌های مسئولیت کاهش نرخ تامین اجتماعی و دستمزدها و هزینه کارشناسی مد نظر نمایندگان بوده که بعد از ارجاع موضوع به واحد فناوری و اطلاعات با رایزنی با شرکت فناوران قرار بر آن شد تا در نسخه جدید که در دی‌ماه مورد استفاده قرار می‌گیرد موضوع مدنظر لحاظ شود.
لازم است ذکر شود، روابط عمومی به وعده خود عمل کرد و با برگزاری قرعه کشی در ابتدای بیستمین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی به قید قرعه به ۱۰ نفر از عزیزانی که در فراخوان انتخاب شعار برای بیمه رازی اولین شرکت بخض خصوصی صنعت بیمه شرکت کرده بودند، به رسم یادبود شمش طلای بیمه رازی را اهدا کرد.
بر اساس این گزارش، (سه شنبه‌های پاسخگویی) از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید