اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا –پنج شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 اسامی برندگان طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا فردا اعلام می شود
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس؛ قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا در آبان ماه ۱۴۰۰ انجام شد؛ اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ...

قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا در آبان ماه ۱۴۰۰ انجام شد؛ اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه، ششم آبان ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، ساینا.اس، تیبا۲( رینگ فولادی) و سایپا۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ۵۴۱ هزار و ۴۳۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۵۵۳ هزار و ۳۳۷ نفر شرکت کردند که  ۵۴۱ هزار و ۴۳۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۲۹ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۴ هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۲ هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۵ هزار دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

منتخبین ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا –پنج شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید