فرمانده انتظامی "کازرون" از دستگیری یک اراذل و اوباش معروف که به سمت اتوبوس‌های مسافربری سنگ پرانی می‌کرد خبر داد.

بازداشت عامل سنگ پرانی به اتوبوس‌های مسافربری در کازرون

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"  اظهار داشت: در هفته گذشته فردی با حضور در محورهای مواصلاتی کازرون با سنگ پرانی مانع تردد اتوبوس‌های مسافربری و اخلال در تردد حمل و نقل عمومی می‌شد که مراتب شناسایی و دستگیری فرد متخلف به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی کازرون با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان "کوه‌چنار" با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عامل اصلی سنگ پرانی به سمت خودروها شدند.

بازداشت عامل سنگ پرانی در کازرون

فرمانده انتظامی "کازرون" افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند فرد متخلف را دستگیر کنند.

سرهنگ "زراعتیان" با بیان اینکه متهم از ارازل و اوباش معروف و تحت تعقیب مقام قضائی و دارای 25 نفر شاکی خصوصی می‌باشد، گفت: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید