شایعه گرانی بنزین صحت ندارند و چنین مسئله‌ای اصلا در دولت مطرح نیست، مشکلی در تولید و ذخایر بنزین و گازوئیل نداریم و به زودی صادرات این فرآورده‌ها از سر گرفته خواهد شد.

وزیر نفت از مردم عذرخواهی کرد / اوجی: تیر دشمن به سنگ خورد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اوجی در کنفرانس خبری ویژه برای توضیح آخرین جزئیات وضعیت اختلال در سامانه هوشمند سوخت کشور، پیرامون مشکلات پیش آمده در عرضه سوخت در جایگاه ها، توضیح داد: دشمن قصد آسیب رساندن به مردم را داشت که با لطف خدا  و صبوری مردم، این تیر به سنگ خورد.

وی تاکید کرد: بالغ بر ۳ هزار جایگاه فعال شده اند و مردم می توانند از خدمات آنها استفاده کنند. از مردم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهیم که شاهد این قضایا در آینده نباشیم.

وزیر نفت بیان کرد: گزارشی را به اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور دادم که ایشان گفتند بزرگترین سرمایه دولت، اعتماد مردم است و باید قدردان آن ها باشیم کارشناسان شرکت ملی پخش غافلگیر نشدند و به صورت دستی جایگاه ها را فعال کردند.

وی افزود: به تمام متخصصان حوزه IT در ۴ شرکت اصلی وزارت نفت فراخوان داده شده است و همگی مشغول فعالیت هستند. نزدیک به ۳۰۰ جایگاه برای استفاده از کارت هوشمند سوخت فعال شده و تلاش برای اتصال مابقی جایگاه‌ها نیز در حال انجام است.

اوجی با اشاره به اینکه شایعه سوخت شدن سهمیه های بنزین صحت ندارد، بیان کرد: سهمیه‌ای که در کارت سوخت است، محفوظ است و به محض فعال شدن جایگاه ها، امکان استفاده خواهد داشت.

وی افزود: شایعه گرانی بنزین صحت ندارند و چنین مسئله‌ای اصلا در دولت مطرح نیست، مشکلی در تولید و ذخایر بنزین و گازوئیل نداریم و به زودی صادرات این فرآورده‌ها از سر گرفته خواهد شد.

وزیر نفت تصریح کرد: آخرین وضعیت جایگاه‌ها نیز از سایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد، نزدیک به ۸۴ تا ۸۵ درصد از جایگاه‌ها برای استفاده از بنزین آزاد قابل دسترسی هستند.

اوجی خبر داد: احتمالا طی یکی دو روز آینده تمامی جایگاه‌ها امکان استفاده از کارت سوخت را خواهند داشت، در رابطه با اختلالات اخیر درگاه بانکی متصل به سامانه سوخت و امکان نفوذ به سامانه هوشمند سوخت از طریق این درگاه هنوز دلیل اصلی نفوذ به این سامانه مشخص نشده و تمامی جوانب در دست بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید