چلداوی در این ویدیو در خصوص مطالب منتشرشده در خصوص ضرب و جرح کارگر شهرداری، اظهار کرد: به هیچ عنوان دخلی در این خصوص ندارم و درگیری فیزیکی یا غیر فیزیکی با وی نداشته‌ام.

ماجای درگیری عضو شورای شهر خرمشهر با یکی از کارگران شهرداری چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به تازگی ویدیویی مبنی بر درگیری بین یکی از کارگران شهرداری و عضو شورای شهر خرمشهر در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدیو، کارگر با صورت زخمی عنوان می‌کند که عضو شورای شهر او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در ویدیویی یک نفر در کنار کارگر شهرداری ایستاده و عنوان می‌کند: "این فرد از نیروهای شهرداری خرمشهر است که شش ماه است حقوق نگرفته‌اند و اعتراض کرده تا حداقل علی‌الحساب حقوق وی را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند و نماینده شورا چشم او را به این وضع درآورده است."

سپس این کارگر نیز با صورت زخمی می‌گوید: "به خاطر حق‌مان این طور شد. آقای چلداوی من را زد. چرا می‌گویید بیمه‌مان نمی‌کنید؟ چرا حقوق‌مان را نمی‌دهید؟ ... "

در پی این ماجرا، عادل چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر نیز با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، این مطلب را تکذیب کرد و توضیحاتی ارائه داد.

چلداوی در این ویدیو در خصوص مطالب منتشرشده در خصوص ضرب و جرح کارگر شهرداری، اظهار کرد: به هیچ عنوان دخلی در این خصوص ندارم و درگیری فیزیکی یا غیر فیزیکی با وی نداشته‌ام.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که مادرم در خیابان مقاومت ۲ بلوار پاسداران در نزدیکی منزل پدری، در حال بازگشت از بازار بود که مورد حمله کارگر قرار گرفته است. این کارگر با چوب جارو مادرم را مورد ضرب قرار داد و همان گونه که در ویدیو مشخص است صورت مادرم ورم کرده است. این مساله موجب شده اخوی من با این کارگر بحث کند و این بحث به درگیری منجر شده است.

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: این موضوع هیچ دخلی به شورا و شهرداری ندارد و این خبر را تکذیب می‌کنم و از طرف خود معذرت‌خواهی می‌کنم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید