شاهرخ استخری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون عکسی عاشقانه با همسرش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد .

نگاه عاشقانه آقای بازیگر به همسرش / عکس
شاهرخ استخری در ۱۴ مهرماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۲ به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه ۱۳۹۷ به دنیا آمد و خانواده ۳ نفره استخری رابه یک خانواده گرم ۴ نفره تبدیل کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید