در این گزارش کوتاه عکس‎هایی که با دقت و تیزبینی ثبت شده‌اند برای شما به اشتراک گذاشته شده است که قطعاً از دیدن آن‌ها لذت می‌برید.

تصاویر حیرت‌آور از شکار لحظه‌ها در طبیعت!

به گزارش سلام نو به نقل از ra۲ej، تصاویر جذاب منتشرشده نشان می‌دهند که بسیاری از ترفندهای نوری وجود دارد که عکاسان در سراسر دنیا برای ضبط و ارائه تصاویر هیجان انگیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. تصاویری که در ادامه به نمایش گذاشته شده باعث می‌شود کاربر درگیر آن شود تا متوجه شود حقیقت تصویر چیست.

شاید باورش برای شما سخت باشد، اما این حقیقت دارد، این تصاویر فتوشاپ و ویرایش شده نیستند. این تصاویر ممکن است به طرز خارق العاده‌ای هماهنگ به نظر برسند، اما نکته آن‌ها این است که همگی در زمان مناسب توسط عکاسان گرفته شده اند.

تصویر جالب از اسب

هلی کوپتر و لیوان

شکار لحظه ها

شکار لحظه ها 3

شکار لحظه ها 4

شکار لحظه ها 6

شکار لحظه ها 66

شکار لحظه ها  7

شکار لحظه ها 9

قایق روی آب

شکار لحظه ها 9

گربه ها

شکار لحظه ها 11

شکار لحظه ها 13

شکار لحظه ها 14

شکار لحظه ها 21

شما هم می‌توانید از این دست تصاویر را ثبت و ضبط کنید، فقط مهم است که قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که دوربین سالم است و لنز آن تمیز بوده و از شارژ کافی برخوردار است.

توجه داشته باشید که دوربین هرچه سریعتر باشد، احتمال تکان خوردن تصویر کمتر است. عکاسان بر نورپردازی تأکید دارند، بنابراین اشعه خورشید باید بر روی چیزی باشد که می‌خواهید عکاسی کنید و روبروی شما نباشد. نورپردازی در تصویربرداری بسیار مهم و توصیه شده است، بنابراین انتخاب نور مناسب برای هر عکسی ضروری است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید