انتشار ویدیویی از رقص، آواز و خندیدن جراحان عمل زیبایی در یکی از بیمارستان‌های استرالیا حین عمل لیپوساکشن با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

اقدام عجیب و رقص پزشکان هنگام عمل لیپوساکشن روی بیمار! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، دکتر مارک اشتون پروفسور بالینی جراحی در دانشگاه ملبورن و رئیس سابق انجمن جراحان پلاستیک استرالیا درباره این ویدئو گفت: من حتی نمی‌خواهم آن‌ها را جراح بنامم، آن‌ها حتی مراقب نیستند که نوک کانول کجا می‌رود. این خطرناک است، بی احترامی است، گیج کننده است.

در این ویدئو که بر روی بیمار بیهوش عمل لیپوساکشن انجام می‌شود سه نفر از متخصصان در حال آواز خواندن، رقص و خندیدن هستند. این در حالی است که همزمان لوله‌های بلند فلزی (کانول لیپوساکشن) در حین عمل وارد شکم فرد بیهوش می‌شود.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از دست به دست شدن این ویدئو حرکات این افراد را غیرقابل قبول و غیرحرفه‌ای توصیف کرده اند.

دکتر مارک اشتون پروفسور بالینی جراحی در دانشگاه ملبورن و رئیس سابق انجمن جراحان پلاستیک استرالیا درباره این ویدئو گفت: من حتی نمی‌خواهم آن‌ها را جراح بنامم، آن‌ها حتی مراقب نیستند که نوک کانول کجا می‌رود. این خطرناک است، بی احترامی است، گیج کننده است.

وی افزود: ما کجا اشتباه کردیم که این دو نفر فکر می‌کنند این کار قابل قبول است، فکر می‌کنند منطقی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید