سه نفراز قهرمانان کشور که در مسابقات پارالمپیک توکیو، مدال‌های ارزشمندی کسب کردند، پس از طرح درخواست اشتغال در دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بانک رفاه کارگران، وابسته به این وزارتخانه مشغول به کار شدند.

قدردانی سه قهرمان پارالمپیک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استخدام در بانک رفاه

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، «هاشمیه متقیان»، با شکستن رکورد دنیا در رشته پرتاب نیزه کلاس (F۵۵) به مدال طلا و «امان اله پاپی» نیز در همان رشته و در کلاس (F۵۶)، به مقام نایب قهرمانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال نقره دست یافته اند. همچنین «سعید یونسی حسن کندی»، جوان ناشنوای تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور هم تاکنون افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان آورده که می‌توان به نایب قهرمانی مسابقات کشتی ناشنوایان جهان در بلغارستان سال ۲۰۱۲ اشاره کرد.

سعیدیونسی، کشتی‌گیر ناشنوای اردبیلی درخصوص استخدام خود در این بانک گفت: پس از برگزاری مسابقات، از من دعوت به همکاری شد که این دعوت، با تجلیل و اهدای گل از سوی مدیر شعب استان اردبیل همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشته تخصصی ام، این امکان وجود دارد که با افتخار در تمرینات ورزشی همکاران بانک، شرکت کرده و بتوانم از تجربه ام در بخش سلامت و تندرستی عزیزان استفاده کنم.

هاشمیه متقیان، اولین مدال‌آور طلای رشته دو و میدانی بانوان ایران در پارالمپیک، متولد ۱۳۶۵ خوزستان نیز گفت: در رشته ورزشی دو و میدانی در دو رشته پرتاب دیسک و پرتاب نیزه فعالیت می‌کنم و موفق شدم در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ضمن شکستن رکورد جهان به مدال طلای رشته پرتاب نیزه دست یابم.

این بانوی مدال آور، درخصوص استخدامش در بانک رفاه کارگران گفت: امیدوارم با تداوم مدال آوری، بتوانم کارمند شایسته این بانک بزرگ و مردمی باشم.

متقیان، تجلیل بانک رفاه کارگران از خود و دو مدال آور دیگر را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: اقدام شایسته این بانک، حس بسیار خوبی در ما به وجود آورد و بدون تردید همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

امان اله پاپی، دیگر قهرمان و مدال‌آور کشورمان خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات ارزشمند دیگر و حمایت‌های آتی ورزش و به ویژه ورزش معلولان باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید