مدیرعامل و معاونین شرکت فولاد مبارکه با علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و تنی چند از اعضای این شورا دیدار کردند.

پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان برای همکاری‌های دوجانبه

به گزارش سلام نو، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌تواند فصل مشترک‌های زیادی در حوزه‌های مختلف ورزشی، خدماتی و حتی حمل‌ونقل با شهرداری اصفهان داشته باشد؛ چراکه در منطقه و استان ذی‌نفعانی دارد که البته این شرکت به‌عنوان یک مجموعه صنعتی و اقتصادی باید در کنار انجام هر کاری نگاه اقتصادی و تخصصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در نوع مدیریت‌ها نباید اجازه دهیم نگاه‌های سیاسی به نگاه‌های کلان ملی چیره شوند، افزود: نباید به‌صورت جزیره‌ای و بخشی به موضوعات بنگریم، بلکه باید نگاه کلان داشته باشیم و در خصوص ارتباط با شهرداری اصفهان نیز پروژه‌های مشترکی از گذشته وجود داشته و ادامه همکاری‌ها نیز باید در سطح کلان صورت گیرد؛ برای فراهم کردن بسیاری از خدمات فرهنگی، تفریحی و ورزشی در شهر اصفهان می‌توانیم پروژه‌های مشترکی را با شهرداری اصفهان تعریف کنیم که البته نیازمند ارائه طرح‌های کارشناسی‌شده اقتصادی و منطقی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه نگاه مدیران باید از مسئولیت اجتماعی صرف به سمت نگاه مشارکت اقتصادی متضمن مسئولیت اجتماعی حرکت کند، خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی به این نتیجه رسیده‌ایم که کار فرهنگی فاقد جنبه‌های اقتصادی به‌هیچ‌عنوان موفق نخواهد نبود؛ به‌عنوان مثال، وقتی در همه کشورها به ورزش به‌عنوان یک صنعت نگاه می‌شود، در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد. در حوزه فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی نیز باید پروژه‌ها را با مبانی اقتصادی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از کارکنان شرکت در شهر اصفهان ساکن هستند و خدمات زیادی از شهر دریافت می‌کنند، اذعان داشت: با تعریف پروژه‌های مشترک کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌توان خدمات فرهنگی و تفریحی و ورزشی به شهروندان و کارکنان فولاد مبارکه ارائه داد و شرکت فولاد مبارکه نیز آمادگی همکاری با مجموعه شهرداری را دارد.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه مبدأ هر تحولی جهان‌بینی، فهم و درک صحیح از مسائل است، اظهار کرد: نوع نگاه من با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بسیار شبیه به هم است. نوع نگاه به جذب سرمایه‌گذار، نگاه فرااستانی و فراملی است؛ با اتفاقاتی که در کشور و استان افتاده و مقدماتی که فراهم آمده است، دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد. باید از منیت‌ها عبور کنیم و با یک نگاه بلند، افزایش سرمایه اجتماعی و اقتصادی، نظام را دنبال نماییم و به سمت اتفاقات و تحولات خوب حرکت کنیم.

وی افزود: نکات و سرفصل‌های بسیار خوبی که در این جلسه مطرح شد می‌تواند دستمایه اولیه برای کارگروه مشترک همکاری میان شهرداری و شرکت فولاد مبارکه باشد تا از این همگرایی اتفاقات بسیار خوبی برای شهر و استان رقم بخورد؛ اصفهان همواره در بسیاری از مسائل الگو بوده است. امیدوارم در همدلی و همگرایی نیز بتوانیم الگوی خوبی به کشور معرفی کنیم؛ زمانی که بحث منافع ملی و پاسداشت نظام در میان باشد، مرزهای صنعت، اقتصاد و فرهنگ مرزهای قابل‌تعریفی نیست و همه این‌ها ارزشی است که باید از آن دفاع کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: یک حقیقت واحد به نام نظام وجود دارد که باید همگی تلاش کنیم تا این نظام روزبه‌روز قوی‌تر، بهتر و موفق‌تر عمل کند و مردمی که به دلیل شرایط این چند سال اخیر نگران شده‌اند، نگرانی آن‌ها به دست مسئولان مؤمن برطرف شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید