سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند. در این عکس یکی از آن ها در حال بوسیدن طوطی است.

عکس جدید سارا و نیکا در اینستاگرام با استیکرهای عاشقانه

سارا و نیکا فرقانی از بازیگران جوان دو قلو هستند. درخشش سارا و نیکا با سریال تلویزیونی "پایتخت" شکل گرفت. سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند. در اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی بسیار فعالند.  سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند. در این عکس یکی از آن ها در حال بوسیدن طوطی است. او این عکس را با استیکر های عاشقانه ای در فضای مجازی منتشر کرده است.

سارا و نیکا

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

سارا و نیکا

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید