مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان توهین و حمله پرستار بخش دیالیز بیمارستان قوچان به یک بیمار را تکذیب کرد.

ماجرای حمله یک پرستار به بیمار دیالیزی در قوچان چه بود؟

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: موضوع توهین و مشت زدن پرستار بخش دیالیز بیمارستان موسی بن جعفر قوچان به یک بیمار دیالیزی که در فضای مجازی منتشرشده خلاف واقع بوده و مساله به گونه‌ای دیگر بازگو شده است.

فرشید فتحی مقدم روز سه شنبه افزود: متاسفانه یک بیمار دیالیزی در قوچان فیلمی در فضای مجازی منتشر کرده و در آن ادعا می‌ کند به قند خونش دچار افت شده و درخواست ناهار کرده است اما پرستاران نه تنها از دادن غذا به وی امتناع کرده اند بلکه یکی از پرستاران با مشت به این شخص حمله کرده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی ادامه داد: اصل ماجرا این است که یکی از پرستاران به این بیمار اطلاع می‌دهد که زمان بیمه درمانی وی به پایان رسیده است و باید آن را تمدید کند که بیمار پس از آن پرخاشگری کرده و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: بعد از ایجاد سر و صدا، این بیمار دستگاه دیالیز را از خود جدا کرده است که این اقدام باعث پاشیده شدن خون بر روی تخت، زمین و دست و صورت او می‌شود.

فتحی مقدم با تکذیب ادعای این بیمار مبنی بر افت قند خون و درخواست ناهار گفت: اگر قند خون بیماری پایین بیاید اصلاً بیمار نمی‌تواند به این صورت حرکت و به این خوبی با صدای بلند صحبت کند درصورتی‌ که این فرد پس از فحاشی به یکی از پرستاران نیز حمله‌ور شده و بعد از آن شروع به فیلم گرفتن کرده است.

وی اضافه کرد: این بیمار که از اهالی قوچان نبوده و از یکی از شهرهای خراسان شمالی برای دیالیز به این بیمارستان مراجعه کرده است پیش‌ از این نیز مشکلاتی در این بیمارستان به وجود آورده است اما به دلیل این که برخی از بیماران با داشتن مشکلات جسمی هنگام دیالیز دچار حمله عصبی نیز می شوند به همین علت هم پرستاران بیشتر حال چنین بیمارانی را رعایت می کنند.

صبح امروز فیلمی در فضای اینستاگرام پخش شد که در آن بیمار مرکز دیالیز بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان با صورت و دستانی خونی مدعی می‌شود که دچار افت قند خون شده و پرستاران این بخش از دادن غذا به وی امتناع و حتی به وی حمله نیز کرده‌اند.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید