مجید صدری، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال را به او تبریک گفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به کامرانی‌فر تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سید مجید صدری، امروز (سه‌شنبه)، در پیامی انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال از سوی هیات رئیسه فدراسیون را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ «جناب آقای حسن کامرانی‌فر، حضور موفق جنابعالی در مسوولیت سرپرستی دبیر کلی فدراسیون بر اهالی فوتبال آشکار است. اینک تصمیم اخیر هیات رئیسه محترم فدراسیون فوتبال در تایید نظر ریاست فدراسیون و انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال، تاییدی بر این سخن است.

در ادامه این مسوولیت، برای شما برادر عزیز که از جنس فوتبال هستید، از خداوند متعال آرزوی موفقیت داریم. بی شک با توجه به تجربه و تخصصی که دارید، فوتبال ایران از ثمرات این حضور بهره فراوان خواهد برد.»

حسن کامرانی‌فر پیش از این طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان سرپرست دبیر کلی این فدراسیون منصوب شده بود و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با حضور اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد، موافقت خود با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال را اعلام کرد تا کامرانی‌فر رسما عهده‌دار دبیری فدراسیون شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید