طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

واکنش زاکانی به انتصاب دامادش در شهرداری تهران؛ آقای مهندس حیدری حقوق نمی‌گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، علیرضا زاکانی در یک توییت به حواشی ایجاد شده درباره انتصاب یکی از بستگانش در شهرداری واکنش نشان داد . در این خصوص بیشتر بخوانید.

طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

علیرضا زاکانی در این مورد نوشت: مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت. قرار است از تجربه و دانش ایشان برای نظارت و اشراف بنده در پروژه هوشمند سازی تهران استفاده شود.

alt

نادعلی، سخنگوی شورای شهر اصولگرا نیز در این خصوص گفته است که حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا نیازمند یک مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰% مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند. آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد. البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابط استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد. حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

این در حالی است که علیرضا زاکانی در مناظرات انتخاباتی بر سر کار نیاوردن بستگان و اقوام خود تأکید کرد و ادعا کرد که قصد دارد شایسته‌گزینی کند.(ایلنا)

کد خبرنگار: ۱۴
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد تقی س IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام اقای زاکانی هرجور حساب میکنیم کار بیجایی بوده برادر میدونی برای دفاع از شما ما ولایی ها چقدر حرف خوردیم مسخره شدیم چرا نمیفهمی تحت فشاریم بیخود حکم دادی اگه نمیخواست حقوق بگیره همینطوری بدون حکم هم میتونست فی سبیل الله کار کنه تورو خدا بفهمید تحت فشاریم ما ولایی ها لطفا بفهمید
  • حسنک دبیر IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    صرف داشتن نسبت فامیلی دلیل بر وجود فساد و سوء استفاده نیست بلکه اگر فردی از فامیل مسئول که فاقد صلاحیت و شرایط لازم برای یک پست است به کار گمارده شود آن میشود مصداق فامیل بازی و قبیله گرائی و ... اگر تمام شرایط احراز یک پست در فردی وجود دارد و آن فرد اتفاقا یکی از منسوبین مسئول مافوق است بنظر بنده نه تنها هیچ ایرادی بر انتصاب آن فرد وارد نیست بلکه بدلیل شناخت بیشتری که مسئول مافوق بلحاظ همان نسبت فامیلی نسبت به فرد مورد نظر دارد اتفاقا میتواند گزینه ارجح برای آن پست باشد. تازه در مورد کیس حاضر، از آنجائیکه طبق اظهار خود شهردار ایشان قرار نیست بابت این پست مشاوره حقوقی دریافت کند(در صورت صحت این ادعا) اینجا دیگه واقعا محل هیچگونه شائبه فساد یا فامیل بازی و .... نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید