رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری پزشک قلابی در این استان خبر داد.

پزشک خارجی قم و تهران را به هم ریخت

 

سرهنگ "میکائیل قهرمانپور" اظهار داشت:در پی دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر اینکه فردی با طراحی وبلاگ در اینترنت و تبلیغات در فضای مجازی به عنوان پزشک متخصص داخلی با درج شماره نظام پزشکی و مهر ،بیماران را در منزل معاینه و نسخه صادر می کند ، به لحاظ اهمیت موضوع و غیر عادی بودن امر طبابت در منزل و به خطر افتادن جان شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی افزود:متهم که فردی ۴۵ساله و تبعه خارجی است ،در تبلیغات خود در فضای مجازی، خود را دارای سوابق کاری در بیمارستان های مهم قم و تهران قلمداد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: کارآگاهان با شناسایی متهم از طریق فضای مجازی ،با رعایت اصل غافلگیری و اشراف اطلاعاتی ،متهم را در منزلش دستگیر و مطالبه مدارک و مجوز مثبته پزشکی کردند لیکن وی با عنوان اینکه دارای مدرک دکتری پزشکی از دانشگاه معتبر کشورش می باشد و مدارکش در ایران به سرقت رفته ، نمی تواند مجوزی ارائه کند.

پزشک قلابی در قم به دام افتاد

وی تصریح کرد: درتحقیقات  تکمیلی گارآگاهان مشخص شد ،شماره نظام پزشکی وی مربوط به یکی از پزشکان در شهرهای شمالی کشور است که متهم به صورت غیر قانونی آن را جعل و سوء استفاده کرده و با جعل عنوان پزشک متخصص داخلی و درمان بیماران ،دخالت در امور پزشکی کرده است .

سرهنگ قهرمانپور خاطرنشان کرد:متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید