معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: خبر لغو محدودیت‌های شبانه کرونا صحت ندارد مردم به شایعات توجهی نکنند.

 لغو محدودیت های شبانه کرونا صحت ندارد
 

 معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: خبر لغو محدودیت‌های شبانه کرونا صحت ندارد و مردم به شایعات توجهی نکنند.

به گزارش سلام نو به نقل از «انتخاب»؛  طی روزهای اخیر در فضای مجازی خبرهای لغو محدودیت های شبانه منتشر شده است.

سرهنگ عین الله جهانی که با ایرنا گفتگو کرد در این مورد افزود: طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح همچنان پا برجاست و در صورت ابلاغیه جدید در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد لغو این محدودیت ها به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده اما تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نشده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور پیش از این اعلام کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

به گفته جهانی، ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما آمار تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت ها همچنان ادامه دارد، از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

بر اساس اعلام روز دوشنبه وزارت بهداشت، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید