رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: قاتل مرد ۴۱ ساله بعد ۲ سال در قزوین دستگیر شد.

قتل خونین در کرج بر سر مواد مخدر

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلاف بر سر خرید و فروش مواد مخدر اقدام به قتل یک مرد ۴۱ ساله در سال ۹۸ کرده بود، پس از دو سال تلاش و اقدام اطلاعاتی در یکی از روستاهای شهرستان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت سال ۹۸ خبر فقدان یک مرد ۴۱ ساله در منطقه مهرویلا شهرستان کرج به پلیس اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

قتل خونین برای خرید مواد مخدر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که فردی که مفقودی آن اعلام شده چند روز قبل برای خرید مواد مخدر به یکی از قاچاقچیان مواد مخدر مراجعه و پس از آن خبری از او دریافت نشده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی-اطلاعاتی متوجه شدند که به دلیل بروز اختلاف بین مفقود پرونده با فروشنده مواد مخدر یک درگیری خونین بین آنها رخ داده که در پی آن فرد مفقود به قتل رسیده و قاتل به یکی از استان های شمالی کشور گریخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از اطلاع از تحت تعقیب بودنش دائم نقل مکان کرده و از استانی به استان دیگر متواری می شد، تصریح کرد: کارآگاهان پس از دو سال انجام تحقیقات گسترده در زمینه محل های تردد متهم، در نهایت مخفیگاه او را در یکی از روستاهای دور افتاده استان قزوین شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح متهم به انجام قتل به دلیل اختلاف حساب در خرید و فروش مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید