اداره گاز اعلام کرد شرکت ملی گاز به‌ دنبال تغییر تعرفه برای گاز خانگی است. به نظر می‌رسد زمزمه‌های گران شدن گاز شنیده می‌شود.

تغییر تعرفه مشترکان پرمصرف گاز / گاز خانگی هم گران می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، اداره گاز صبح امروز اعلام کرد شرکت ملی گاز به‌دنبال تغییر تعرفه برای گاز خانگی است.

گفتنی است که طرح پاداش و تنبیه شرکت گاز هم از دی ماه سال پیش شروع شده بود و تا به امروز ادامه دارد. با این حال مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران امروز صبح گفته بود: ما می‌توانیم تعرفه‌ها را تغییر دهیم و تعرفه‌ها باید تغییر کند. هنوز تأییدیه‌ای برای آن نداریم و مجلس باید تغییر تعرفه را تصویب کند.

به نظر می‌رسد گاز هم به تدریج سرنوشتی مشابه برق پیدا کند. زمزمه‌های گران شدن برق با شروع خاموشی‌ها شنیده شد و با صدور قبض‌های نجومی شدت گرفت. اما شرکت برق ماه‌ها ادعا می‌کرد قیمت برق افزایش نداشته است. شرکت برق در نهایت، ناچار شد اعلام کند قبض برق برخی از مشترکان را بدون یارانه حساب کرده است.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از این شرکت حاکی از این است که سقف مصرف استاندارد گاز در زمستان ۲۰۰ متر مکعب است. بنابراین مشترکانی که بیش از این مقدار مصرف کنند جریمه می‌شوند. این رقم در زمستان به زیر ۴۵ متر مکعب می‌رسد.

شرکت ملی گاز به تجارت‌نیوز خبر می‌دهد که این طرح از دی ماه سال پیش در حال اجراست و شرکت گاز صرفا در حال اطلاع‌رسانی دوباره است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید