مریم معصومی یکی از بازیگران پرحاشیه سینما و تلویزیون با انتشار فیلمی از ورزش کردنش در فضای مجازی رسما کشف حجاب کرد.

خانم بازیگر کشف حجاب کرد/  تیپ عجیب در هنگام ورزش کردن / فیلم

مریم معصومی از بازیگران اصفهانی کشورمان است. مریم معصومی در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است. عکس های مریم معصومی در فضای مجازی با پوشش های خاص خود همراه است. به تازگی مریم معصومی در ماشینش سلفی گرفته است. مریم معصومی سگ خودش را آقا معرفی کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مریم معصومی اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در حال ورزش کردن است، موهای باز این خانم بازیگر و لباس چسبان او، تعجب اکثرا مخاطبان را به همراه داشت. او کاملا بی حجاب جلوی دوربین حاضر شد.

آقای سگ مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر زن جوان صدا و سیما که علاقه زیادی به سگش دارد او را در لایو خود معرفی می کند. مریم معصومی در حالی که سگش را نشان می داد می گوید : ایشون آقا هستند و سه سالشونه!

مریم معصومی و آقا سیمبا حاشیه های زیادی با هم دارند و بیشتر آنها به دلیل عکس های لاکچری است که با او می گیرد و تقریبا او را همه جا به همراه خودش می برد حتی موقع باشگاه رفتن. و برخی مواقع هم با انتشار تصاویر لاکچری از سگش قربون صدقه او می رود.

مریم معصومی

راه اندازی کارگاه بازیگری مریم معصومی !

ظاهرا مریم معصومی می خواهد استعدادهای بازیگری را در میان فالوورهایش شناسایی کند. اما یک نکته پر ابهام که وجود دارد معرفی و تبلیغ وبینار  و ثبت نام مردم است که ظاهرا قرار نیست رایگان باشد. برخی از رسانه ها می گویند همه ی این ها شیوه جدید کسب درآمد از برگزاری وبینار است و ربطی به کشف استعداد ندارد. مریم معصومی هم مانند بازیگران زن دیگر که تعداد آنها کم نیست تمایلی به ازدواج ندارد و این را خودش بارها به صورت جدی در مصاحبه های مختلف عنوان کرده است که یکی از این مصاحبه ها صحبت او درباره طلاق گرفتن و مطلقه شدن بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره ازدواج نظر بسیار متفاوتی دارد. او می گوید که یکی از دلایلی که خود من ازدواج نمی کنم این است که دوست ندارم طلاق بگیرم.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    2 1
    واقعا واسه سلام نو متاسفم..خیلی حقیر شدی....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید