همانطور که می دانید، امروزه جمعیت اکثر خانواده‌ها کمتر از چهار نفر است، از این رو، میز چهار نفره ایده آل می باشد.

معرفی ۳ تا از موثرترین المان های دکوراسیون داخلی جهت جذابیت منزل

در این مقاله از دکوکاف، به بررسی ۳ تا از مهم ترین ارکان موجود در هر منزل می پردازیم. انتخاب صحیح این المان های می تواند به مدرن تر شدن دکوراسیون خانه شما کمک کند.

خرید انواع مختلف جا شمعی با قیمت مناسب

همانطور که می دانید، شمع یک راهکار فوق العاده جهت ایجاد گرما و نور در خانه می باشد. استفاده از شمع با یک جا شمعی مناسب در مراسمات خاص نیز روحیه عاشقانه ای را به وجود می آورد. در واقع روشن نمودن شمع با ایجاد فضایی آرام و دلنشین، نقش بسزایی در آرامش جسم، روح و ذهن دارد.

در زمان ‌های قدیم از شمع به عنوان منبع اصلی نور بهره می گرفتند. ولی امروزه یک لوازم تزئینی به شمار می ‌آید که دارای ویژگی ‌های مثبت فراوانی می باشد. در هر صورت، هرگونه استفاده از شمع نیاز به یک جا شمعی مناسب دارد. از آنجایی که شمع ها در طرح ها و اندازه های مختلفی از قبیل استوانه ای، ستونی، مخروطی و غیره ساخته می‌شوند، لذا شمعدان ها به ایستاده قرار گرفتن شمع ها کمک شایانی می‌کنند و یک زیبایی بصری بی نظیری را به وجود می ‌آورند.

معرفی ۳ تا از موثرترین المان های دکوراسیون داخلی جهت جذابیت منزل

استفاده از ست شمعدان و گلدان چوبی مدرن مینیمال در دکوراسیون منزل

مثلا شمعدان های شمع های مخروطی جهت بلند نگه داشتن اینگونه شمع ها بر روی میز شام مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک جلوه خاص و جذابی را به میز غذاخوری شما می دهند و یا می توان به نوع فلزی آنها اشاره نمود که از استحکام بالایی برخوردارند و می ‌توان شمع های روشن را بدون نگرانی داخل آنها قرار داد. از جا شمعی های استیل نیز جهت بهبود دکوراسیون های مدرن بهره می‌گیرند.

جهت خرید شمعدان رومیزی، پایه دار و مدل سه تایی جدید به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی دکوکاف مراجعه نمایید. این فروشگاه انواع شمعدان را با قیمت مناسب عرضه می کند.

خرید ظروف سفالی و سرامیکی

جنس ظروف را می توان یکی از مسائل چالش برانگیز برای بانوان جهت آشپزی دانست. خیلی از بانوان از ظهور ظروف سرامیکی به جهت داشتن کیفیت و تنوع بالا استقبال کرده اند. خانم ها اقدام به استفاده از این ظروف در کنار صنایع دستی مانند میناکاری و همچنین ظروف سفالی می کنند.

در بازار با ظروف تقلبی زیادی که به جای ظروف سرامیکی به فروش می رسند، مواجه می شویم. بعضی از افراد سودجو، اقدام به فروش ظروف فلزی دارای لعاب سرامیک، به عنوان ظروف سرامیکی می کنند. کیفیت این نوع ظروف خیلی پایین است و ممکن است با لعابی حاوی سرب پوشانده شوند که سلامتی انسان ها را در معرض خطر قرار می دهد.

معرفی ۳ تا از موثرترین المان های دکوراسیون داخلی جهت جذابیت منزل

خرید ظروف سرامیکی دفرمه با طراحی مدرن

معرفی مزایای ظروف سرامیکی

جای تردید نیست که تمیز کردن ظروف سرامیک در مقایسه با ظروف چینی و سایر ظروف خیلی آسان تر است. امکان شستشوی این نوع ظروف هم به کمک اندکی جوش شیرین و هم مایع ظرفشویی و با استفاده از هر مدل اسکاچی وجود دارد.

خراشیدگی در ظروف سرامیکی اصل به هیچ وجه دیده نمی شود و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند. به نحوی که امکان بکار بردن ابزارهای فلزی از قبیل قاشق در آنها به راحتی وجود دارد و از این لحاظ نگران ایجاد خراش در اینگونه ظروف نباشید. با توجه به قابلیت حفظ حرارت این ظروف، لازم نیست جهت پخت بعضی از غذاها از حرارت بالا استفاده گردد. و می توان به طبخ غذا با بکارگیری حرارت متوسط و اندک در این ظروف پرداخت.

شما می توانید با مراجعه به سایت دکوکاف اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ظروف سرامیکی جهت تزیین و پخت و پز را کسب نمایید. علاوه بر آن، از طریق این سایت می توانید اقدام به خرید مواد اولیه ظروف سفالی همچون بشقاب سفالی خام نمایید تا برایتان امکان ایجاد طرح های جذاب و زیبا با کمک هنر میناکاری فراهم گردد. و از آن به عنوان دکور و تزیینات منزل و محل کار استفاده کنید. 

خرید انواع میز ناهار خوری

معمولاً در بیشتر خانه ها میز ناهار خوری در آشپزخانه یا در گوشه ای از منزل وجود دارد که اعضای خانواده هنگام صرف غذا دور آن جمع می ‌شوند. در بیشتر مواقع افراد جهت یکدست و زیبا نشان دادن منزل خود، میز ناهار خوری و مبل را با هم ست می کنند و به صورت یکجا خریداری می نمایند. در واقع علاوه بر ظاهر میز ناهار خوری، استحکام آن نیز مهم می ‌باشد که باید به آن دقت نمایید.

شما می توانید جهت مشاهده انواع میزهای غذا خوری به فروشگاه اینترنتی دکوکاف مراجعه نمایید و مدل های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا با توجه به نیاز خود، یک انتخاب مناسب را داشته باشید.

لازم به ذکر می باشد، آن دسته از افرادی که دائماً در حال تغییر دکوراسیون خانه خود می باشند، باید میزی را انتخاب کنند که سبک و حمل و نقل آن آسان باشد. بیشتر میزهای ناهار خوری دارای شیشه می باشند که زیبایی خاصی دارند. ولی باید به این نکته توجه نمایید که شیشه ها به راحتی از میز جدا شوند تا مشکلی برای جابجایی آنها وجود نداشته باشد.

معرفی انواع مختلف میز ناهار خوری

●  میز ناهار خوری دو نفره

این میز برای فضاهای کوچک و خانواده‌های کم جمعیت و افرادی که می خواهند میز غذا خوری را در آشپزخانه جای دهند، یک انتخاب عالی می باشد.

●  میز غذا خوری تاشو

از آنجایی که خلوت بودن آشپزخانه برای بعضی از خانم ‌ها مهم تلقی می ‌شود، لذا به کارگیری میز غذا خوری تاشو یا کشویی بهترین گزینه برای آنها است که فضای کمتری را هم اشغال می کند.

●  میز ناهار خوری سلطنتی

این میزها بسیار لوکس بوده و جلوه خاص و زیبایی بی نظیری را به محیط می بخشند و گران قیمت هستند. با توجه به رنگ طلایی استفاده شده در این میزهای غذا خوری، بهتر است افرادی که دکوراسیون منزل آنها به سبک کلاسیک است، آن را خریداری نمایند.

●  میزهای غذا خوری چهار، شش و هشت نفره

همانطور که می دانید، امروزه جمعیت اکثر خانواده‌ها کمتر از چهار نفر است، از این رو، میز چهار نفره ایده آل می باشد. میزهای شش نفره نیز که دارای چهار صندلی در اطراف و دو صندلی در بالا و پایین هستند، در بیشتر خانه ها دیده می شوند. ولی از میزهای هشت نفره فقط برای فضاهای بزرگ و خانواده های پرجمعیت و یا کسانی که بیشتر با دوستان و آشنایان خود رفت و آمد دارند، به کار برده می ‌شود.

معرفی ۳ تا از موثرترین المان های دکوراسیون داخلی جهت جذابیت منزل

تاثیر استفاده از میز ناهارخوری روستیک در بهبود فضای منزل

خرید میز ناهار خوری به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دکوکاف

طبق آنچه که بیان نمودیم، موارد مختلفی از قبیل جنس، رنگ، شکل ظاهری و فضای مورد نظر در هنگام خرید یک میز ناهار خوری مناسب بسیار مهم تلقی می ‌شود که باید مد نظر قرار گیرد. بنابراین شما با توجه به این فاکتورها می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی دکوکاف به خرید میز ناهار خوری دلخواه خود بپردازید. ناگفته نماند که در این فروشگاه انواع میزهای بسیار با کیفیت با قیمت های مناسب عرضه می گردد. از این رو، شما یک خرید مطمئن را با ما تجربه خواهید کرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید