هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران جعفر گودرزی را به عنوان دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران منصوب کرد.

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان معرفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، جعفر گودرزی عضو هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران به عنوان دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتخاب شد.

در متن حکم آمده است:

به نام خالق زیبایی‌ها

جناب آقای جعفر گودرزی

با توجه به تجارب ارزنده و توانایی‌ها و درایت شما در برگزاری موفقیت‌آمیز سه دوره متوالی جشن بزرگ انجمن منتقدان سینمایی، به موجب این حکم به عنوان دبیر چهاردهمین دوره این جشن انتخاب می‌شوید. امید که در گذر از رکود و رخوتِ حاکم بر فضای فرهنگی هنری، نفسِ گرم اهالی سینما را در جشنی آبرومندانه با در نظر گرفتن شرایط عمومی جامعه حس کنیم.

با آرزوی موفقیت‌تان

هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران»

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در مسیر پویاتر شدن و تاثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می‌شود. جدیدترین خبرها و همچنین فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

دوره سیزدهم این جشن بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد و وقفه بین دو دوره نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویدادها بوده است.

جعفر گودرزی از مدیران سینما و جشنواره‌های سینمایی و از پیشکسوتان حوزه رسانه و نقد است که سابقه دبیری و نایب رییسی انجمن را در دوره‌های مختلف در کارنامه خود دارد. او سال‌ها مدیر فرهنگی و مدیر تولید و مجری طرح بسیاری از پروژه‌های سینمایی را به عهده داشته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید