شرکت آرشا خودرو، سال‌ها است که در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی فعالیت داشته و با سود بردن از کارشناسان مجرب و تیمی حرفه‌ای، به خوبی نیاز خریداران را درک کرده و با ارائه مشاوره‌های مناسب در تمامی مراحل و زمینه‌های مربوط به خرید خودرو به شیوه اقساطی، تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کنندگان و خریداران رقم می‌زند.

شرایط خرید اقساطی انواع خودروها برای خانواده‌های ایرانی

یکی از بزرگترین دغدغه‌های کسانی که قصد خرید خودرو را دارند، این است که خودروی خود را به‌صورت نقد بخرند، یا به‌صورت اقساطی. البته جواب این سؤال، برای هر فرد متفاوت است و هر کسی با توجه به شرایط خودش، یکی از دو روش نامبرده را انتخاب می‌کند. اما خب با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، طبیعی به‌نظر می‌رسد که خرید اقساطی خودرو، بیشتر طرفدار دارد و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

این روزها، اکثر کسانی که قصد خرید خودروی تازه را دارند، معمولاً توانایی و قدرت مالی خرید خودروی نقد را ندارند، از همین روی، به خرید قسطی و مراجع فروش اقساطی خودرو روی می‌آورند. بیشترشان نیز به‌دنبال خرید خودروهای ایرانی و داخلی هستند؛ زیرا هم بعدها فروش آن آسان‌تر خواهد بود، هم اینکه نگهداری آن در طول سالیان، بسیار آسان‌تر خواهد بود. بماند که کیفیت خودروهای تولید داخل نیز روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

دلایل محبوبیت خرید خودرو اقساطی

همانطور که گفتیم، اکثر خریداران خودرو، به‌دلایل مختلف، بیشتر به سراغ خودروهای تولید داخل می‌روند و حتی برای خرید خودرو به‌صورت اقساطی نیز، انتخاب آنان خودورهای ایرانی تولید داخل خواهد بود. قیمت مناسب و پشتیبانی بالا، مهم‌ترین معیارهای انتخاب خودروی داخلی هستند. فروشندگان خودرو نیز با در نظر گرفتن این دو معیار و البته خواسته و نیازهای مشتری، برای راضی نگه داشتن آن‌ها، تصمیم به فروش اقساطی خودرو‌های خود گرفته‌اند و هر یک نیز با توجه به سود و منفعت خود، شرایطی را برای فروش اقساطی، تعیین کرده‌اند.

قیمت، بزرگترین دغدغه‌ی مشتریان است و همین عامل، تأثیر بسیاری بر فروش اقساطی خودروهای داخلی دارد. خودروسازان و شرکت‌های تولیدی، سعی می‌کنند شرایط فروش قسطی را جوری تعیین کنند که در این میان، به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب؛ هم مشتری بتواند بر اساس توانایی خود اقساط را بپردازد، هم اینکه ارائه دهندگان خودرو ضرر نکنند. اما با این اوصاف، هر شرکتی که بتواند بر اساس نیاز مشتری، تعداد اقساط بیشتر و با هزینه‌ی کمتری را برای او در نظر بگیرد، موفق‌تر و محبوب‌تر خواهد بود.

به‌طور مثال، در بین تمامی اتومبیل‌های موجود در بازار و در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده، مراجعی که توانسته بودند فروش اقساطی پژو ۴۰۵ ، یا فروش اقساطی جک ، و یا فروش اقساطی پژو ۲۰۷ دنده ای را باب میل مشتری انجام دهند، از همه موفق‌تر بوده‌اند. جالب است بدانید که نه تنها خود شرکت‌های سازنده بعضی اوقات محصولات خود را به صورت اقساطی ارائه می‌کنند، بلکه در مواقعی، شرکت‌هایی نیز در این میان به عنوان واسطه، دست به فروش اقساطی خودروهای داخلی می‌زنند. اما حال که سه تا از بهترین خودروهای فروش اقساطی را برایتان نام برده‌ایم، اجازه دهید اندکی درباره‌ی آن‌ها نیز صحبت کنیم.

شرایط خرید اقساطی انواع خودروها برای خانواده‌های ایرانی

فروش اقساطی جک 

برند جک نیز یکی از برترین خودروهای تولید داخل به حساب می‌آید. هرچند که اصل این خودرو چینی است، اما از صفر تا صد آن در ایران و با همان کیفیت اصلی بدون کوچترین نقص و افت، مونتاژ شده و وارد بازار می‌شود. کیفیت و لوکس بودن این خودرو، باعث شده است تا طرفداران بسیاری داشته باشید و فروش آن نیز در چند سال اخیر، به شدت افزایش پیدا کند.

خوشبختانه شرایط خرید اقساطی جک  نیز امکان‌پذیر است و شرکت کرمان موتورز، تولیدکننده این خودرو در ایران، شرایطی را فراهم آورده که مخاطبان این خودرو، بتوانند با خیال راحت و بدون کوچکترین مشکل و دردسر، این خودرو را به‌صورت قسطی و با نازل‌ترین قیمت، خریداری نمایند. شرایط خرید قسطی جک مدل S۳، به این صورت است که متقاضیان، ابتدا بخشی از هزینه خودرو را به صورت پیش‌پرداخت واریز کرده و الباقی را بنابر توانایی و خواست مشتری، قسط‌بندی می‌کنند.

فروش اقساطی پژو ۴۰۵ ؛ یکی دیگر از خودورهای عرضه شده توسط کارخانه ماشین سازی ایران خودور پژو ۴۰۵ می‎‌باشد. این خودرو یکی از قدیمی ترین خودروهای محبوب در کشور است که از سال ۱۳۷۷ به صورت بومی توسط کمپانی ایران خودرو وارد خط تولید شد.کمپانی ساپکو از سال ۱۳۷۷ به بعد بیش از نیمی از قطعات بکار رفته در ۴۰۵ را به خود اختصاص داد و در نتیجه “پژو ۴۰۵” تولید داخلی رفته رفته تمامی لاین‌های خرید و فروش این خودرو را پر کرد. با وجود مزایای متعدد این خودرو متقاضیان خرید اقساطی پژو ۴۰۵  به علت افزایش ناگهانی قیمت این خودرو ناامید شده و به سراغ خودروهای مدل پایین‎‌تر می‌‎روند این در حالی است که با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو که از سوی شرکت‌‎های مختلف ارائه می‌شود می‌توانند به راحتی به خودوری مورد علاقه‌‎ی خود دست یابند.

فروش اقساطی 405

 فروش اقساطی پژو ۲۰۷ دنده ای

پژو ۲۰۷، از جمله مدل‌هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش مونتاژ آن توسط کمپانی ایران خودرو آغاز گردید و در اصل همان پژو ۲۰۶+ است. این مدل در سال ۱۳۹۵ با نمونه دنده معمولی و با فیس لیفت در طراحی خارجی و داخلی مجدداً به بازار عرضه شد. این پژوی پرطرفدار، از امکانات خوبی هم سود می‌برد و با توجه به طراحی زیبای بدنه که مطلوب خریدار ایرانی است، موفق شده تا سهم مناسبی از بازار در اختیار بگیرد. به‌همین دلیل، این روزها شرایط خرید اقساطی ۲۰۷ دنده‌ای نیز مد نظر مصرف کنندگان بازار بزرگ خودرو کشورمان قرار گرفته‌ و خریداران خودرو به این موضوع، روی خوش نشان می‌دهند.

فروش اقساطی پژو 207 دنده ای

 آشنایی با شرکت آرشا خودرو

با توجه به توضیحات عنوان شده در خصوص دغدغه خریداران برای خرید اتومبیل و شرحی بر فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، می‌توان گفت که همه مصرف‌کنندگان به دنبال انجام یک خرید راحت و بی‌دردسر بوده و البته مایلند تا در این زمینه، خوشنام ترین‌ها را برای خرید خودرو به شیوه اقساطی در نظر بگیرند. در کشورمان، شرکت‌هایی که در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی فعالیت دارند، کم نیستند. اما یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها و خوشنام‌ها، شرکت آرشا خودرو است.

شرکت آرشا خودرو، سال‌ها است که در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی فعالیت داشته و با سود بردن از کارشناسان مجرب و تیمی حرفه‌ای، به خوبی نیاز خریداران را درک کرده و با ارائه مشاوره‌های مناسب در تمامی مراحل و زمینه‌های مربوط به خرید خودرو به شیوه اقساطی، تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کنندگان و خریداران رقم می‌زند.

در خصوص خودروهای ارائه شده جهت فروش اقساطی شرکت آرشا خودرو، تنوع مناسبی به چشم می‌خورد و خریدار می‌تواند گزینه‌هایی از شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و کرمان موتور را در نظر بگیرد. ضمن اینکه، برای علاقمندان به خرید خودروهای وارداتی و چینی، شرکت آرشا خودرو، طیف مناسبی از انواع خودرو مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو، سانگ یانگ تیوولی، هایما S۵ و بسترن B۳۰ را نیز در لیست محصولات مونتاژی و وارداتی در نظر گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرکت آرشا خودرو، علاقمندان می‌توانند به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه نمایند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید