احتمال دارد عملیات ریزش‌برداری و نهایتا بازگشایی آزاد راه تهران – شمال بیشتر به طول بیانجامد.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی ۲ آبان ۱۴۰۰ / ترافیک کدام جاده‌ها سنگین است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: قطعه یک آزاد راه تهران – شمال در مسیرهای رفت و برگشت به دلیل انجام عملیات کارگاهی، ریزش‌برداری و پاکسازی مسیر بر اساس آنچه شرکت آزاد راه تهران – شمال اعلام کرده تا ساعت ۲۴ فردا سوم آبان ماه مسدود است و احتمال دارد عملیات ریزش‌برداری و نهایتا بازگشایی این مسیر بیشتر به طول بیانجامد.

وی افزود: با توجه به مسدود بودن آزادراه تهران – شمال ترافیک سنگین‌تری در روزهای گذشته در محورهای شمالی داشتیم و بر اساس آخرین وضعیت گزارش شده، هم اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز (مسیر رفت و برگشت) در محدوده تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب محدوده بایجان وجود دارد.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: همچنین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال بیلقان تا سرودار ترافیک سنگینی گزارش شده است اما در محورهای فیروزکوه و آزاد راه قزوین – رشت در محدوده‌های رفت و برگشت تردد روانی گزارش شده است.

مخبر اعلام کرد:‌ در دیگر محورهای مواصلاتی کشور به غیر از ترافیک سنگین آزاد راه قزوین-کرج در محدوده پل فردیس، ترافیکی گزارش نشده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید