مردان هوس باز در دام دختر سارق گرفتار شدند، قرارهای عاشقانه دامی برای سرقت از مردان هوس باز بود.

 گوشی قاپی دختر جوان از مردان هوسباز با قرار عاشقانه

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، مردان هوسباز به چیزی جز هوس خود فکر نمی کند، هیچ وقت در رابطه خود متعهد نمی شود. مردان هوسباز، فقط به نیاز جنسی خود فکر خواهد کرد. او نمی تواند به چیزی جز این فکر کند. مردان هوسباز در دام دختر حیله گر گرفتار شدند. مردان هوسباز گاهی گرفتار فردی بدتر از خودشان می‌شوند که ممکن است حادثه ای که در ادامه به آن می‌پردازیم اشاره کرد: 

چندی قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد.

مرد جوان گفت: با دختر جوانی در اینستاگرام آشنا شدم، بعد از مدتی که از آشنایی‌مان گذشت او از من خواست همدیگر را ببینیم.

زمانی که برای بار دوم به محل قرارمان که در منطقه سرخه حصار بود رفتم، ناگهان دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت به سمت ما آمدند. آنها با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و پول هایم را سرقت کرده و همراه دختر جوان از محل متواری شدند.

با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

درحالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت،کارآگاهان پلیس با شکایتی مشابه مواجه شدند.

باتوجه به شیوه و شگرد سرقت‌ها، کارآگاهان دریافتند که تمامی آنها از سوی اعضای یک باند صورت می‌گیرد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مخفیگاه دختر جوان شده و در عملیاتی ویژه او و یکی از موتورسواران را دستگیر کردند. به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری سومین عضو باند ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم سرقت از مردان هوسباز

سوژه‌ها را چطور شناسایی می‌کردی؟

در اینستاگرام صفحات افرادی را که به‌ نظر می‌رسید وضع مالی خوبی دارند دنبال می‌کردم. بعد از مدتی هم با آنها طرح دوستی می‌ریختم، اگر وضع مالیشان خوب بود در دومین ملاقات سرقت را اجرا می‌کردم.

به تنهایی سرقت می‌کردی؟

بله. زمانی که با سوژه قرار می‌گذاشتم به بهانه کشیدن سیگار به آنها سیگار تعارف می‌کردم، اما داخل سیگارها مواد مخدر می‌ریختم و آنها با کشیدن سیگار حالشان بد می‌شد و گوشی و پول‌هایشان را سرقت می‌کردم، اما بعد از اینکه پژمان و دوستش وارد تیم من شدند، آنها به محل قرار می‌آمدند و سرقت می‌کردند.

نمی ترسیدی دستگیر شوی؟

در جایی قرار می‌گذاشتم که دوربین نباشد. از طرفی بیشتر آنها افراد متأهل و ثروتمند بودند که به‌ خاطر ترس از آبرویشان شکایت نمی‌کردند.

مردان هوس باز

حادثه دیگری از فریب مردان هوس باز جمع آوری شده است که در ادامه به آن اشاره شده است:

مردان هوسباز در دام یک دختر

بیش از 20 هزار مرد هوسران و فاسد به طمع دیدن تصاویر برهنه دختر با وی چت کرده و درخواست وب کردند که پس از پرداخت پول دستشان به جایی نرسید و رسوا شدند.

گروه بین‌المللی حمایت از کودکان در هلند، اسامی و نشانی 20 هزار مرد منحرف را که به طمع دیدن تصاویر برهنه یکدختر ده ساله، پول پرداخت کرده بودند به اینترپل تحویل داد.

آنها با روشی ساده و پیش پا افتاده، یعنی استفاده از یک اسم دخترانه و مشخصات دروغین توانستند این مردان را به داماندازند. حتی عکس و فیلمی که آنها برای جذب مشتری استفاده می کردند، واقعی نبود و با استفاده از انیمیشن رایانه ای، ساخته شده بود.

مدیر این پروژه اظهار داشت: طی 10 هفته بیش از 20 هزار نفر از این طریق با سوئیتی، که وانمود می کرد دختری 10 ساله از فیلیپین است ارتباط برقرار کرده و خواستار دیدن تصاویر وی از طریق اینترنت شدند و این آمار مایه تاسف است.

وی افزود: بیشترین تماس ها از امریکا و انگلیس بوده و اطلاعات 1000 نفر از این افراد به پلیس بین‌الملل ارائه شده تا تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

بر اساس آمار این پروژه، شبکه های اجتماعی و سایت های چت، مملو از مردان ثروتمند و فاسد غربی است که آماده اند برای دیدن تصویر دختران 9 تا 12 سال پول بپردازند و ابایی از ارائه اطلاعات شخصی خود ندارند.

این گروه می گوید: ما تلاش کردیم که به ماموران اجرای قانون نشان دهیم که امکان شناسایی و برخورد با فاسدان و کودکآزاران اینترنتی وجود دارد.

مدیر این پروژه تاکیدکرد: این مردان به خوبی از زیر سن قانونی بودن سوئیتی خبر داشتند. در پرونده این پروژه، یک مورد برای نمونه آورده شده که درآن، یک مرد 40 ساله آمریکایی پس از پرسیدن سن دختر، از او تقاضای وب کم می کند و 10دلار برای 3 دقیقه می پردازد.

آنها حتی بعد از این که پی می بردند دختری در کار نیست، باز هم نگران لو رفتن اطلاعات شخصی خود نبودند، چون می دانستند برخوردی با آنها نمی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید