مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی خود فیلمی را برای مردم منتشر کرد.

اشک‌های های مهران غفوریان بعد از عمل قلب / فیلم

مهران غفوریان از بازیگران و کارگردانان بنام ایرانی است. مهران غفوریان را با سریال دوست داشتنی زیر آسمان شهر بیشتر می شناسیم. مهران غفوریان ازدواج کرده است و یک دختر به نام هانا دارد. چندی پیش حمله قلبی برای مهران غفوریان رخ داد. حرف های مهران غفوریان با مردم اشک همه را در آورد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم.

مهران غفوریان در صحبت های خود روی تخت بیمارستان گفت: خدایا ممنونم که به من فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند.

این بازیگر ضمن قدردانی از دوست‌داران و همراهانش، گفت:خیلی شاکر خدا هستم. خیلی ممنونم  که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم. خدایا ممنونم که بهم فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند. نمی‌دانید چقدر ارزش دارد وقتی می‌فهمید زنده بودنتان برای خیلی‌ها مهم است. قربان مردم مملکتم بروم، هرجای دنیا که هستند. خیلی خوشحالم که زنده ماندم و ممنونم که من را لایق عشق‌تان می‌دانید.

مهران غفوریان به شدت لاغر شد

همسر مهران غفوریان چه گفت؟

نوشته همسر مهران غفوریان

همسر مهران غفوریان اعلام کرد که این بازیگر دچار عارضه قلبی (سکته) شد و در بیمارستان بستری است؛ وی از مردم درخواست کرد برای سلامتی او دعا کنند.

مهران غفوریان

مهران غفوریان ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بیمارستان بستری شد. آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید."

مهران غفوریان و خانواده

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید