کارگر تعمیرکار به هنگام کار در موتورخانه ساختمان و تعمیر قسمت تاًسیسات آن به علت سقوط منبع موتورخانه، به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

تصاویری دلخراش از صحنه مرگ یک کارگر در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۱۶:۱۵ روز گذشته در پی تماس اهالی یک ساختمان با سامانه ۱۲۵ و اعلام یک حادثه دلخراش برای یک کارگر، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۵ و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه در خیابان رودکی روانه کرد.

افشین فلاح‌زاده؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر تعمیرکار تأسیساتی در قسمت موتورخانه ساختمانی مشغول کار بود که ناگهان منبع انبساط موتورخانه بر روی این مرد افتاد و وی از قسمت سر دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

 مرگ دلخراش تعمیرکار بر اثر سقوط منبع موتورخانه

وی افزود: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این شخص بر اثر شدت صدمات وارده به سرش، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

فلاح‌زاده تصریح کرد: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه با احتیاط و دقت کامل، منبع را از روی این فرد برداشتند و سپس پیکر بی‌جان وی را برای انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی، تحویل عوامل انتظامی دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال حاضر علت وقوع این حادثه ناگوار را در دست بررسی قرار داده‌اند.

جسد

جسد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید