در ویدیو زیر شاهد تصاویری دلهره‌آور از تصادف شدید تریلی حامل خودرو با قطار تندرو خواهید بود.

برخورد وحشتناک قطار سریع‌السیر با تریلی حامل خودرو / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تصادف شدید قطار تندرو با یک دستگاه تریلی در یکی از خطوط راه آهن آمریکا را به تصویر می‌کشد. این اتفاق زمانی رخ داد که این تریلی حین عبور روی تقاطع راه آهن گرفتار شد. این اتفاق روز جمعه در تاکرویل واقع در ایالت اکلاهما رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که تریلی دقیقا در محل تقاطع متوقف شده دیده می‌شود. لحظاتی بعد راننده قطار در حالی که لحظه به لحظه به تریلی نزدیک می‌شود سوت هشدار را به صدار در می‌آورد. اما عدم توانایی راننده تریلی در حرکت دادن آن یک صحنه وحشتناک رقم می‌زند. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از برخورد قطار با تریلی خودروهایی که در حال حمل بودند به هوا پرواز می‌کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی پنج نفر از مسافران قطار که دچار جراحت سطحی شده بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه علاوه بر خودروهای در حال حمل توسط تریلی به قطار و تریلی نیز خسارت وارد شد. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد. مقامات محلی مشغول تحقیقات در مورد این حادثه هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید