روابط عمومی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ویژه ارتش این کشور در کنار نیروهای مراکشی برای اولین بار رزمایش دوجانبه نظامی برگزار کردند.

رزمایش مشترک نظامی پاکستان و مراکش برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، نیروهای نظامی پاکستان و مراکش با هدف تبادل تجربیات در حوزه مبارزه با تروریسم و تمرین و برجسته سازی شیوه‌های جدید همکاری میان دو کشور برای اولین بار رزمایش مشترک نظامی برگزار کردند.

این رزمایش به میزبانی پاکستان و با حضور گروهی از نیروهای ویژه ارتش مراکش در شمال غرب پاکستان برگزار شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ویژه ارتش این کشور در کنار نیروهای مراکشی برای اولین بار رزمایش دوجانبه نظامی برگزار کردند.

در این بیانیه آمده است: مراسم اختتامیه رزمایش مشترک پاکستان و مراکش در ستاد ملی مبارزه با تروریسم در منطقه "پَبی" واقع در شمال غرب پاکستان انجام شد.

در طول این رزمایش، نیروهای ویژه مراکش و پاکستان تمرین‌های مختلفی را در عملیات‌های ضد تروریستی از جمله محاصره و جستجو، پاکسازی، نبرد نزدیک و عملیات درمانی انجام دادند.

هدف از برگزاری این رزمایش مشترک، به اشتراک گذاشتن تجربیات متقابل در حوزه مبارزه با تروریسم، تمرین و اتخاذ بهترین شیوه ها و افزایش همکاری بین دو ارتش اعلام شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید