رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی اصالتا عرب استان خوزستان است و انتشار تصاویری از او در قشم این شایعه را در میان کاربران فضای مجازی بر سر زبان‌ها انداخته است که آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوودی به ایران سفر کرده است.

ماجرای حضور آنجلینا جولی در قشم چیست؟ / عکس

سمیه سیاحی ملقب به رامانا سیاحی متولد ۱۲ مهر ۱۳۶۴ در تهران است رامانا سیاحی مدل است. رامانا سیاحی دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد.

عد از فعالیت های رامانا در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

ازدواج و همسر رامانا سیاحی

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آنجلینا جولی

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی : عمل نکرده ام

رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است. یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

بازی رامانا سیاحی در فیلم شاخ کرگدن

رامانا سیاحی در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم شاخ کرگدن ایفای نقش داشته است، او می گوید: در مدرسه خیلی تئاتر بازی می کرده اما در بزرگسالی علاقه چندانی به بازیگری نداشته، او سرانجام به دعوت محسن محسنی نسب به بلغارستان می رود و در این فیلم به عنوان بازیگر حضور پیدا می کند.

آنجلینا جولی

داستان بدل ایرانی آنجلینا جولی از کجا شروع شد؟

ماجرای شباهت ها در کشور ما موضوع تازه ای نیست و افراد زیادی وجود دارند که به واسطه شباهت با چهره های مشهور نام شان بر سر زبان ها افتاده که جنجالی ترین شان ماجرای رضا پرستش بود که نزدیک ترین چهره به لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی را دارد. خانم سیاحی نیز بعد از آقای پرستش یکی از جنجالی ترین بدل های ایرانی می باشد.

ماجرای شباهت رامانا سیاحی با خانم جولی چه بود؟

خانم سیاحی در مصاحبه با شبکه سلامت رو به حسین رفیعی گفت: یادم می یاد ۱۸ سالم بود،به گزارش مجله پارس ناز روزی بود که اصلا حال خوبی نداشتم، این آدمم نمی شناختم (آنجلینا جولی). داشتم گریه می کردم، مامانم یکدفه چشمش به روزنامه افتاد و گفت، مادر ببین این خانم چقدر شبیه به تو هست! منم دیدم خیلی شبیه منه اما بعدش کلا فراموش کردم.

آنجلینا جولی

خانم سیاحی نزدیک به ۵۴۰ هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش و قابل توجه می باشد.

آنجلینا جولی

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 0
    یک جا اسم این خانم را سمیه و در جای دیگر اسم ایشون رو خدیجه ذکر کردید.بالاخره سمیه یا خدیجه میشه مشخص کنید.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    3 0
    چرا اینا دوست دارن شبیه یکی دیگه باشن ؟! چرا خودت نباشی؟ والا من دوست ندارم حتی لباسام هم شبیه بقیه باشن چه برسه به خودم، نه اینکه خودخواه باشم نه،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید