در پی تصادف دو خودروی سوخت‌کش در جاده‌ میناب به سیریک در شرق هرمزگان، یک جوان در آتش سوخت و راننده دیگری نیز مصدوم شد.

ویدیو دلخراش از زنده زنده سوختن مرد جوان درون خودرو پژو!

به گزارش سلام نو، جاده‌های شرقی هرمزگان بخصوص در محدوده ساحلی شهرستان میناب و منطقه هشت‌بندی و شهرستان سیریک به جاده‌های آتش و مرگ بدل شده و تقریبا هر روزه جان یک یا چند نفر بر اثر تصادف با خودروهای حاوی سوخت قاچاق کشته یا شدیدا زخمی می‌شوند.

شب گذشته در تصادف هولناک میان یک خودروی پژوی حاوی مشک‌های سوخت قاچاق با یک نیسان حاوی سوخت قاچاق، متأسفانه راننده پژو در آتش به طور کامل سوخت و راننده نیسان نیز شدیدا زخمی شده است.

آتش ناشی از سوخت قاچاق موجود در این دو خودرو سبب شد تا فوران آتش‌ تا ساعت‌ها در حاشیه جاده میناب به سیریک وجود داشته باشد و این اضطراب را در میان دیگر خودروهای عبوری نیز از ترس تکرار چنین رخدادهای تلخی بوجود آورد.

سرهنگ تنها، جانشین فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان نیز خبر فوت یک نفر و جراحت شدید یک نفر دیگر را تأیید کرد و گفت: راننده سواری پژو پارس در صحنه تصادف جان خود را از دست داد و راننده  مجروح نیسان وانت به مرکز درمانی بندرعباس منتقل شد.

سوخت‌کشی با خودروهای شخصی و یا با نیسان در جاده‌های شرقی هرمزگان شدت زیادی گرفته و پلیس در برخی نقاط ایست و بازرسی‌های موقتی تشکیل داده اما رانندگان بی مهابای خودروهای سوخت‌کش که اخیرا برخی از آنان را اتباع افغانستانی تشکیل می‌دهند، با حرکت غیرمجاز از لاین مخالف سبب بروز وقایع دردناکی می‌شوند که آتش سوزی خودرو و سوختن در آتش راننده خودروهای مقابل و خودشان تنها بخشی از آنها است.

انتظار آن است که دولت راه حلی برای تأمین معاش جوانان شاغل در این کار خطرناک اندیشیده و یا با ساماندهی فروش سوخت به خارج کشور که اکنون به طور غیررسمی در جریان است، هم منابع جدید درآمدی برای خود بدست آورده و هم از این وضعیت پرخطر در جاده‌ها و فوت هر روزه جوانان جلوگیری کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید