سرنشینان خودرو که پس از سقوط به شکلی وحشتناک در رودخانه گرفتار شده بودند با جرثقیل نجات یافتند.

نجات سرنشینان خودروی گرفتار شده در سیل با جرثقیل / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گرفتار شدن اتوبوس در خیابان سیل زده راننده را مجبور به پیاده کردن مسافران کرد.

طی روزهای گذشته بارش باران شدید در ایالت کرالا هند، موجب آب گرفتگی بسیاری از مناطق شهری و همچنین به زیر آب رفتن جاده‌ها و خیابان‌ها شد. یکی از مناطقی که تحت تاثیر این بارش شدید باران قرار گرفت منطقه کوتایام بود. جاری شدن سیل در تاریخ ۱۶ اکتبر در این منطقه موجب گرفتار شدن مردم در خانه‌ها و خیابان‌ها شد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گرفتار شدن تعدادی از مسافران اتوبوس در خیابانی سیل زده را نشان می‌دهد. در این حادثه پس از آنکه اتوبوس در خیابان مملو از آب گرفتار شد راننده مجبور به پیاده کردن همه مسافران شد. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده نشان می‌دهد که در حالی که آب به پنجره اتوبوس رسیده مسافران سراسیمه آن را ترک می‌کنند. در این حادثه همه مسافران بدون آسیب از اتوبوس خارج شدند.

در ادامه این اتوبوس با کمک افراد محلی از آب بیرون کشیده شد. وقوع این حادثه در این منطقه از هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز قبل نیز استفاده تعدادی از شهروندان هندوستانی در یک منطقه سیل زده از تراکتور برای رفتن به فرودگاه خبرساز شده بود. مسافران برای رسیدن به پرواز خود مجبور شدند از این تراکتور برای عبور از خیابان‌هایی که به زیر آب رفته بودند، استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید