ویدئویی رمانتیک از سام درخشانی و همسرش در حال موتور سواری در خیابان های تهران را ببینید.

موتور سواری سام درخشانی و همسرش در خیابان های تهران / فیلم

سام درخشانی بازیگر استقلالی است. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است. سام درخشانی ازدواج کرده است و یک دختر دارد. فیلمی از موتور سواری سام درخشانی و همسرش را ببینید.

ناراحتی سام درخشانی از مردم

سام درخشانی از آن دسته بازیگرانی است که حاشیه های زیادی را به وجود آورده که بیشتر این حاشیه ها مربوط به نسائل اقتصادی است. او از واکنش مردم نسبت به زندگی لاکچری بازیگران به شدت ناراحت می شود و می گوید مردم حق ندارند درباره وضعیت مالی بازیگران و سلبریتی ها نظر بدهند.

سام و همسر

لو رفتن دروغ سام درخشانی به مردم

سام درخشانی در جریان یک تئاتر که در کانادا اجرا می شد در لحظات پایانی از حضور در آن و سفر به کانادا انصراف داد و در صفحه شخصی خودش دلیل این کار را حمایت از مردم و مشکلات اقتصادی آنها و جلوگیری از فخر فروشی اعلام کرد. احسان کرمی می گوید که سام درخشانی برای مردم نبود که از آمدن به این تئاتر انصراف داد بلکه شرایطی بود که خودش می خواست (برخی رسانه ها گفته اند که سام درخشانی شرط کرده که گروه اسپانسر باید زمینه اقامت خانواده ام یعنی همسر و فرزند را فراهم کنند) و به همین دلیل با آنها به اختلاف خورده است. یعنی احسان کرمی می گوید که سام درخشانی برای منافع خودش به این تئاتر نیامد و به نام مردم کارش را ثبت کرد.

سام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید