کنسرت شب گذشته امیر تتلو خواننده نسل جوان با بیش از ۷ هزار بیننده رکورد جدیدی رقم زده است.

کنسرت امیر تتلو در ترکیه غوغا به پا کرد / تتلو چقدر کاسبی کرد؟

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، شب گذشته تتلو خواننده نسل جوان با برگزاری کنسرتی در ترکیه غوغا به پا کرد. جنجال جدید تتلو تتو زدن وسط کنسرت زنده در استانبول بود! گفته می شود با بیش از ۷ هزار بیننده این کنسرت رکورد جدیدی رقم زده است.برخی حاضران گفته اند دم سالنی که تتلو کنسرت ۲۹ مهر ۱۴۰۰ را برگزار کرده است صف ۳۰۰ متری تشکیل شده است.

حواشی کنسرت امیرتتلو

در داخل سالن کنسرت امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو مطابق معمول جنجال‌هایی رخ داده است. استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تتلو در طول مدت کنسرت، از این موارد بوده است. 

تتلو چقدر کاسبی کرد؟

به گزارش فرارو، شرکت کنندگان شب گذشته نفری از ۱۰۰ الی ۲۵۰ دلار یعنی حدودا از ۳ میلیون الی ۷ میلیون هزینه بلیط کنسرت دادند. با در نظر گرفتن تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان، میانگین هر نفر ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با توجه به فروش کامل بلیط‌ها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن Ora Arena استانبول، مجموع فروش این بلیط‌ها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان است.

پاداش انتخابات؛ کنسرت تتلو!

از دیگر اتفاقات جنجالی مرتبط با کنسرت تتلو در ایران، اینکه سایت اصولگرای مشرق در یادداشتی با عنوان" کنسرت تتلو؛ پاداش انتخابات نظام مهندسی هرمزگان!" نوشت: انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در حالی هشتم مهرماه جاری برگزار شد که مدیران دولتی راه‌یافته به ساختمان سفید که اصل ١٤١ قانون اساسی راه دور زده‌اند، بلیط کنسرت تتلو را به‌عنوان پاداش به هواداران خویش هدیه و آنان نیز رهسپار سالن اوراآرنای استانبول شدند.

امیر تتلو

نام اصلی: امیرحسین مقصودلو

نام مستعار: امیر تتلو

متولد: ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ تهران

ملیت: ایران

سبک (ها): ریتم اند بلوز، موسیقی پاپ و رپ

حرفه: خواننده و آهنگساز

ساز: گیتار و…

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۲ تاکنون

میر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی بی‌خیال است.

امیر تتلو  علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۲ میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۳ با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند. 

حاشیه های امیر تتلو :

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

تتلو

کد خبرنگار: ۱۳
۴۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 24
  • Mamad IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    26 20
    حلالش باشه
  • احسان IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    68 82
    این یارو بیشعور و بی ادب شده الگوی جوان ایرانی ننگ فقر فرهنگی که باشه مردک بی ادب میشه الگو
    • تتل IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      36 23
      بیا پایین شعر نگو
  • محمد IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    71 85
    واقعاً جای این انگل تو خاک پاک ایران نیست
    • مهدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      40 24
      انگل خودتی
  • محمد مهدی بیگدل RO ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    23 26
    سلطان تتلو هست هرکی هم که پشتش اینجا حرف میزنه اگه جرعت داره بره تو چنل یوتوب تتلو یا پیج های میلیونیش پشتش حرف بزنه تا طرفداراش جوابش رو بدن و ....
  • محمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    20 20
    ازش بدم میاد اما حرفاش درسته
  • امیر جواد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    40 46
    تتلو سلطان نسل جوونه من عاشق تتلو هستم و یک تتلیتی ام همه میدونین تتلو فحش نمیده،حقیقت رو میگه اگه تتلو از دنیای موسیقی خدافظی کنه ما دیگه انگیزه ای برای زنده بودن نداریم زنده باد سلطان
  • +-+ خودمم IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    40 20
    :) عشقه عشق :)
  • تالات IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    27 34
    به تمام بی‌تربیت و بی شعور و بی حیااااا
  • الهام IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    31 27
    البته بلا نسبت انگل،انگل به این موجود ناشناخته شرف داره
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    45 19
    بنظرم باهاش خیلی تو ایران بدرفتاری شد
  • Omid IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    20 15
    حلال اولسون
  • بینوا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    16 6
    بنزین قراره گرون بشه ؟
  • امیر IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    30 12
    عشق تتلو
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    21 17
    ایول دمت گرم سلطان خودتی
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    7 8
    تتلو عشقه
  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    10 7
    به نظرم اگه تتلو تو ایران بود می‌تونست تو ایران کنسرت اجرا کنه از لحاظ اقتصادی خیلی خوب بود
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    2 6
    تتلو مابغه موسیقی ایران 👑👑👑👑
  • مینا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    16 2
    سلام من نمی‌دونم ولی حس میکنم خیلی مشکل روحی و روانی پیدا کرده آخه نه ظاهر موجه ای داره نه ادب داره کلا اخلاقش مثل یک جنتلمن نیست ظاهرش که دفتر نقاشی.واقعا برای من عجیبه الگوی کسی باشه
  • امید IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    6 10
    تتلو به کنسرت ۷ هزار نفریش می نازه ما هم به ۱۰۰هزار نفر داخل ورزشگاه آزادی برای سرود سلام فرمانده 😎😎😎
  • سالار IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 1
    تــتــلو ادامه بده تاوقتی حرف هس آتشفشان رونمیشه بابرف بست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید