قیمت فروش نقدی پیکاپ آسنا ۹۵۰ میلیون تومان است، امکان فروش اعتباری (۶ تا ۳۶ ماهه) هم وجود دارد.

فروش اقساطی پیکاپ با اقساط ۳۶ ماهه + قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، غلامحسین بی‌ریا، مسئول روابط عمومی شرکت آمیکو اظهار کرد: قیمت فروش نقدی پیکاپ آسنا ۹۵۰ میلیون تومان است. امکان فروش اعتباری (۶ تا ۳۶ ماهه) هم وجود دارد. فروش اعتباری بعد از نمایشگاه هم ادامه دارد.

علاقه به آفرود روز به روز رو به افزایش است ولی آیا به موازات این علاقه، زیرساخت‌های لازم هم ایجاد شده است؟ مدیر روابط عمومی آمیکو در پاسخ این سوال اظهار کرد: دنبال برگزاری مسابقه آفرود بودیم. در واقع در جستجوی پیستی برای این موضوع بودیم. گویا در غرب تهران، پیست داریم ولی فعلا فعال نیست. این مشکل باعث شده است که بیشتر علاقه‌مندان در مناطق کوهستانی، علاقه خود را دنبال کنند. این کاستی ممکن است یکسری مشکلات زیست‌محیطی ایجاد کند. در حال حاضر متولی مشخصی برای این رشته وجود ندارد. تشکل‌هایی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، غیررسمی‌اند.

وی افزود: «مشکلات بسیاری از تولیدکنندگان دیگر را نداریم اما در حوزه‌هایی مثل ارز، واردات، تولید، سهمیه حمایت خاصی ندیده‌ایم. وضعیت در گذشته بهتر بود. فعالان تولید از انواع سهمیه‌ ها (برای مثال در زمینه مواد اولیه) بهره‌مند می‌شدند. حتی گرفتن ارز آزاد هم بسیار دشوار شده است و قوانین سخت و پیچیده‌ای دارد. زمان بسیاری زیادی صرف این فرآیند می‌شود».

کاهش نرخ ابتلا به کرونا و رونق اندک گردشگری و فعالیت‌های سرگرم‌کننده کمی به این بازار جان بخشیده است. بی‌ریا ضمن بیان این موضوع افزود: «دلیل استقبال از نمایشگاه هم احتمالا همین است. با این حال مشکلات پیش روی بخش گردشگری به قوت خود باقی است. حتی در تهران به اندازه کافی هتل وجود ندارد. هنگام برگزاری رویدادها، مردم مجبور می‌شوند به سراغ گزینه‌هایی مثل بوم‌گردی و منازل بروند. از طرف دیگر بسیاری از افراد ممکن است قدرت خرید لازم را نداشته باشند».

وی افزود: «قبلا به کشورهایی مثل آذربابجان و ارمنستان صادرات داشتیم ولی در چند سال اخیر صادرات نداشته‌ایم. قیمت تمام انواع خودرو افزایش پیدا کرده است. این اتفاق برای محصولات ما هم رخ داده است. قیمت ارز هم تقریبا سه برابر شده و مستقیما بر قیمت خودرو تاثیر گذاشته است. برنامه شرکت برای تولید امسال حدود ۳۵۰۰ دستگاه است و سعی داریم این آمار را محقق کنیم».

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 2
    سلام قیمت خیلی ارزان است .متشکرم
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      با این قیمتهای مجانی چکنم مردیم از خوشی
    • ناشناس IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      انصافا اگرمسئولین فهم داشته باشند تشکر این دوستمون از فحش خ......م...برای مسئولین بدتره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید