سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت با انتشار لایویی در اینستاگرام خود صحبت های عجیبی درباره آمپول زدن می گویند.

صحبت جنجالی سارا و نیکا درباره آمپول زدن / فیلم

سارا و نیکا در لایوها با سوژه های گوناگونی ظاهر می شوند. سارا و نیکا در این لایو گفته اند از آمپول می ترسند. در حرف های سارا و نیکا می شنوید که از درد دست به مدت یک هفته بعد از آمپول زدن می گویند. سارا و نیکا چندی و چند بار تاکید می کنند ترس شان را از آمپول. فیلم صحبت های سارا و نیکا را ببینید.

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

سارا و نیکا

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • س IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 4
    ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید