سحر قریشی بازیگر زن جنجالی در این فیلم رفتاری لاتی دارد و نوع حرف زدنش با موبایل و حرکات دستش طوری است که برخی از کاربران آن را زنانه ندانسته اند!

رفتار لاتی سحر قریشی جنجالی شد / فیلم

سحر قریشی تاکنون در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی هنرمندی پرحاشیه است. سحر قریشی متولد ششم دی ۱۳۶۶ در تهران اسـت. سحر قریشی فیلم منشوری جدیدی را از خودش منتشر کرد. سحر قریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا، ویدیو جالب و متفاوت از سحر قریشی که عکاسان در حال عکس گرفتن از او هستند و او بی تفاوت با تلفن همراه خودش صحبت می کند. جالب است که همزمانی که عکاسان مشغول عکس گرفتن هستند و حتی منتظرند که سحر قریشی تلفنش تمام شود با دوستش پشت تلفن قرار می گذارد و صحنه را ترک می کند و به خواهش عکاسان توجهی نمی کند !

سحر قریشی تنها یکسو و هم هی سینما و تئاتر و تلویزیون سوی دیگر بر علیه او ! این را خودش می گوید ما نمی گوییم. می گوید هرجا خواستم برم (تئاتر، سینما ، تلویزیون و ...) یه عده با آمدن من مخالفت می کنند. شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می کنند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این دلیل می گفت که من می خواستم از تئاتر شروع کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم. سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند  و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت  سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانیم IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    7 8
    تمام وجود سحر قریشی فدای یک تار موی سرکار خانم نیکی کریمی ودیگر تمام
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      5 2
      خانم نیکی کریمی اصالت داره قریشی کیه سبک و جلف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید