پزشک به مهران غفوریان در پشت صحنه ضبط سریال نیسان آبی اولتیماتوم سکته قلبی را داده بود.

واکنش بامزه مهران غفوریان به لحظه خبردار شدن از سکته قلبی اش / فیلم

مهران غفوریان علاوه بر بازیگری، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس محبوب سینما ،تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان چندی پیش دچار سکته قلبی شد. اولین فیلم از مهران غفوریان در بیمارستان منتشر شد. مهران غفوریان عمل جراحی قلب باز را پشت سر گذاشت. عمل مهران غفوریان با موفقیت پایان یافت.

به گزارش رکنا،مهران غفوریان در روزهای اخیر دچار سکته قلبی شد که منجر به انجام عمل باز قلب شد.پزشکان از قبل این موضوع را به این بازیگر گوش زد کرده بودند و حتی در حین ضبط سریال نیز در تماس منوچهر هادی با با یک پزشک، این موضوع که ممکن است وی دچار سکته قلبی شود به مهران غفوریان گوش زد شد.

غفوریان چندی پیش عمل جراحی قلب کرد و هم اکنون به گفته اطرافیان وی، حال این بازیگر خوب است.

سکانس هایی از نهنگ آبی با بازی مهران غفوریان

تغییر سبک زندگی مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان دیگر آن بازیگر تپل دوست داشتنی سریال های طنز مهران مدیری و تلویزیون نیست. او حالا هم در ظاهر خود تغییرات زیادی ایجاد کرده و لاغر شده و هم در نقش های جدی حاضر می شود. او در دوران رکود سینما چند نقش در سریال های نمایش خانگی بازی کرده و بازتاب خوبی برای او داشته هرچند مردم برای آن مهران سابق دلتنگ  شده اند ولی باید به تصمیم او احترام بگذاریم. مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ است. مهران غفوریان هنرپیشه، کارگردان فیلم، کمدین، فیلم نامه نویس و مجری اهل ایران است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. مهران غفوریان بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد و مهران غفوریان خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید