تراکتوری‌ها از دو هفته گذشته پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، لی اروین، مازولا، پاتریک و میمبلا را آغاز کردند و حالا با ارسال تائیدیه آخرین طلبکار این باشگاه به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی تی‌تی‌ها باز شده است.

مشکل پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور حل شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش۳، سرخپوشان تبریزی که در هفته‌های اخیر بدهی‌های مختلف خود به بازیکنان و مربیان خارجی را پرداخت کرده بودند، حالا موفق شدند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند تا امکان ثبت قرارداد بازیکنان هم ایجاد شود.

تراکتوری‌ها از دو هفته گذشته پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، لی اروین، مازولا، پاتریک و میمبلا را آغاز کردند و حالا با ارسال تائیدیه آخرین طلبکار این باشگاه به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی تی تی ها باز شده است.

نکته مهم اینکه تراکتور اگر ۲۴ ساعت زودتر موفق به باز کردن پنجره می‌شد، میتوانست با عبور از موانع داخلی و پرونده‌های طلبکاران ایرانی اش، قرارداد بازیکنان را ثبت کرده و در مقابل گل گهر با تمام توان به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان تبریزی با شکست سنگین هفته اول لیگ را سپری کنند.

این در حالی است که تراکتور یک طلبکار جدی به نام کوین فورچونه را هم پیش رو دارد که طلبی ۱.۱ میلیون یورویی را روی دست تراکتور گذاشته و البته هنوز حکم نهایی این بازیکن صادر نشده است.

تراکتور در هفته‌های اخیر رقمی بالغ بر ۱.۵ میلیون دلار را به طلبکاران مختلف پرداخت کرده و بخش اعظم طلبهای خارجی اش رفع و رجوع شده است.

آرش قادری، سجاد حیدری، شاهین ثاقبی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، احمد عبدالله زاده و ناصر سالاری ۷ خرید تراکتور در پنجره تابستانی هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید