گزارشی با عنوان ضرب و شتم یک شهروند حین بازداشت در قزوین توسط مأموران نیروی انتظامی، در برخی صفحات مجازی منتشر شد.

 ماجرای ضرب و شتم یک شهروند حین بازداشت در قزوین چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین درباره واقیت این ماجرا گفت: ششم اردیبهشت ماه، ماموران کلانتری آبیک پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در یک منزل مسکونی در محله اوبا این شهر به محل اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ خامدی افزود: متهمی که در این کلیپ دستبند زده شده با مقاومت برابر اجرای حکم و درگیری با ماموران اقدام به جوسازی می‌کرد.

او اضافه کرد:اهالی محله که از اقوام و طایفه متهم بودند در محل حاضر شدند و قصد داشتند با درگیری اجازه انتقال متهم و اموال مسروقه را ندهند که ماموران هم برای جلوگیری از درگیری تیراندازی هوایی کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۴ نفر به جرم نگهداری اموال مسروقه گفت: از منزل متهمان به اندازه یک کامیونت انواع اموال مسروقه کشف شده است.

به گفته سرهنگ خامدی، تا کنون ۱۰ فقره رد مال انجام شده و مابقی انواع مسروقه در توقیف پلیس است.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: با توجه به محکوم شدن متهمان به جرم نگهداری اموال مسروقه و درگیری با ماموران، افرادی با اهدافی خاص کلیپی از لحظه درگیری تا دستگیری متهمان در فضای مجازی منتشر کرده اند که دستگیری منتشر کنندگان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید