دختر جوانی که قصد گرفتن سلفی روی صخره در نزدیکی یک پل را داشت که به علت از دست دادن تعادل خود دچار حادثه شد.

سقوط مرگبار دختر جوان از روی صخره به خاطر گرفتن عکس سلفی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر جوان بر اثر سقوط از بالای صخره جانش را از دست داد. «هاتیس نور کارابولوت» ۲۱ ساله قصد گرفتن عکس سلفی روی صخره در نزدیکی یک پل را داشت که به علت از دست دادن تعادل خود ناگهان از ارتفاع ۱۶۴ پایی (۵۰ متری) به پایین سقوط کرد. این اتفاق در ساعت ۵.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز دوشنبه و در واردا ویاداکت واقع در آدانا ترکیه رخ داد. قربانی به همراه «مظلوم سوزِری» پسر عموی ۲۶ ساله خود به این منطقه سفر کرده بود که دچار حادثه شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه وقوع حادثه مظلوم تلاش کرد تا با گرفتن دختر عمویش مانع سقوط وی شود که ناکام ماند. با وجود آنکه هر دو جوان به پایین سقوط کردند، اما هاتیس دچار جراحت شدید شد. تیم اورژانس پزشکی توسط شاهدان عینی بلافاصله به محل حادثه فراخوانده شد و هر دو نفر به بالای جاده منتقل شدند.

ماموران تیم نجات از جرثقیل برای انتقال این دو به بالای جاده استفاده کردند. در حالی که مرگ هاتیس در محل حادثه اعلام شد، اما پسرعموی وی با آمبولانس به بیمارستانی در مرکز استان منتقل شد.

سلفی مرگبار

مرگ هاتیس خانواده اش از جمله پدر و مادرش و خواهر ۱۴ ساله اش را داغدار کرد. او به تازگی به عنوان یک آشپز در یک رستوران محلی مشغول به کار شده بود. او به همراه پسرعمویش که ساکن اسپانیا بود و به ترکیه سفر کرده بود برای گردش و سفر به این مکان توریستی رفته بودند که دچار حادثه شدند. گفته می‌شود خطری جان مظلوم را تهدید نمی‌کند.

سقوط از ارتفاع

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناش IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چه بد خدا رحمت کنه😔🙇

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید