دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

خبر مهم مجلس درباره لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش سلام نو به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: امروز بعد از ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش مجلس و با توجه به دستور رییس مجلس مبنی بر رسیدگی فوری به اصلاحات این لایحه، اعضای کمیسیون بلافاصله نشستی فوق العاده و فوری برای بررسی آن تشکیل دادند.

احمدی اضافه کرد: اصلاحات مد نظر صحن که خیلی جزئی بود را در لایحه اعمال کردیم و مجددا این لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

این نماینده مجلس یازدهم درباره اصلاحات انجام شده توضیح داد: اشکالات فقط درباره عناوین تقسیم بندی معلمان بود و بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه یعنی معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم تغییر کند.

وی ادامه داد: بر اساس نظر اعضای کمیسیون در این جلسه اضطراری این عناوین به آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تغییر دادیم.
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان بررسی شدن این لایحه در صحن نیز توضیح داد: مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و به این دلیل این لایحه بعد از این تعطیلات به صحن خواهد رفت.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید