قائم مقام بانک سینا در سفر به استان هرمزگان و بازدید از شعب بوشهر و عسلویه بر اهمیت بازاریابی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی این استان با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه به عنوان قطب اقتصادی و تجاری کشور تاکید کرد.

تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی ازمهمترین وظایف بانک‌ها است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سینا، تقدیری در این بازدید با بیان این که بوشهر و عسلویه منطقه ای با پتانسیل بالای اقتصادی برای سرمایه گذاران است، گفت: بانک سینا در تلاش است با ارائه محصولات متنوع و سازماندهی موثر در افزایش ارتباط با مشتری در تجهیز و تخصیص منابع و خدمات کارمزدی، سهم بیشتری از بازارهای مالی را به خود اختصاص دهد.

قائم مقام بانک سینا تامین مالی بنگاه های اقتصادی را از مهمترین وظایف بانک ها دانست و گفت: بانک سینا با خلق محصولات جدید، طرح های متنوعی برای حمایت از فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل مختلف دارد و می توان با بازاریابی هوشمندانه و در نظر گرفتن اقتضائات مشتریان، گام های موثری در مسیر حمایت از صنایع داخلی و جهش تولید در کشور برداشت. وی در ادامه افزود: نباید اجازه دهیم نوسانات اقتصادی بر روند فعالیت های بانک در جهت کمک به رونق تولید و چرخه اقتصادی کشور تاثیر مخرب بگذارد.

گفتنی است در این سفر تقدیری از زحمات کلیه همکاران منطقه قدردانی کرد و عملکرد موفق بانک سینا را نتیجه تلاش های دلسوزانه تمامی کارکنان شعب و ستاد عنوان کرد.

شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه بوشهر و هرمزگان نیز در این بازدید حضور داشتند و ضمن گفتگو با همکاران، عملکرد شعب مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

بانک سینا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید