ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان آغاز خواهد شد.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت / زمان آغاز ثبت‌نام و اقساط ماهانه وام ضروری اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مرتضایی‌فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این‌که مبلغ وام بازنشستگان تغییر کرده است، گفت: ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان به مدت ۳۰ روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام خواهد شد.

او با بیان این‌که این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

مرتضایی‌فرد ادامه داد: ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و... بررسی می‌شود و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

او گفت: پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت‌بندی که در سایت اعلام می‌شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است، مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پیش از این ۱۰ میلیون تومان بود.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید