در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان بر اساس ظرفیت‌های احصاءشده در تعدادی از شهرهای واقع در کلیه استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده است.

اولین اطلاعیه ثبت‌نام «طرح جهش مسکن» صادر شد

به گزارش تجارت‌نیوز، اولین اطلاعیه برای طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شد. متن اطلاعیه به این شرح است:

در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در اجرای برنامه نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۰ و به منظور کمک به تامین مسکن فاقدین مسکن از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ نسبت به ثبت نام متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند.

در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان بر اساس ظرفیت‌های احصاءشده در تعدادی از شهرهای واقع در کلیه استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده است. متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه (از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸) تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس: saman.mrud.irhttps:// نسبت به ثبت‌نام (بر اساس شرایط اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی که در سامانه مذکور درج می شود) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان تایید نهایی پس از پالایش و احراز شرایط از طریق سامانه ساماندهی خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    برای حفظ اراضی کشاورزی و فضای سبز ، باید از گسترش خانه های تک واحدی ویلایی جلوگیری کرد و شهرها بطور عمودی حتی 50 طبقه یا بیشتر بالا روند تا علاوه بر کاهش هزینه های اب و برق و گاز رسانی ، از معابر وسیعتر و پارکهای بهتر و کاملتر و خدمات رسانی کنترل جمعیت اسانتر بهره مند باشیم. همینطور از افزایش خودروهای شخصی یا ازادی تردد انها جلوگیری شود. مردم نباید مکانی بنام خانه داشته باشند که هم محل تفریح و کار و دیگر فعالیتها باشد در غیر اینصورت زمین مساعد زندگی برای نسلهای اینده وجود نخواهد داشت مگر اینکه ارثیه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید