ظهیر امامی با اشاره به این که انواع خدماتی که بانک ملی ایران به مجموعه ما ارائه می‌کند موجب شده شاهد جهش تولید در عرصه کار و تولید در کارخانه باشیم، گفت: اگر توانسته‌ایم به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود سه هزار و ۳۰۰ نیروی مستقیم داشته باشیم به ‌واسطه همین تعامل و همکاری ها بوده است.

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یک واحد تولیدی و صنعتی در استان فارس با حمایت ها و کمک های مالی بانک ملی ایران توانسته با دست یابی به دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا لـوله های جی آر پی را طراحی، بومی سازی و تولید کند که با این اقدام عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات لوله های کامپوزیتی در خاورمیانه و غرب آسیا را کسب کرده است. 

مهناز ظهیر امامی، مدیر کارخانه تولیدی - صنعتی فراسان با بیان این که حمایت ها و خدمات مالی بانک ملی ایران از صنایع موجب رشد و شکوفایی کشور شده است، گفت: طی سال های گذشته تولید ماشین آلات و لوله های GRP  (Glass  Reinforced Polymer Pipe) عمدتا در انحصار چند کشور در جهان بود اما اکنون با حمایت ها و تامین مالی بانک ملی ایران صددرصد این لوله ها در داخل کشور توسط شرکت فراسان در استان فارس تولید می شود.

 بنابر اعلام بانک ملی، مدیر کارخانه تولیدی - صنعتی فراسان با اشاره به این که لوله های فراتک لوله های کامپوزیتی هستند که با توجه به فناوری های کامپوزیت و نانو دارای قابلیت و کاربردهای مختلف جهت استفاده در زیر ساخت های کشور است، اظهار داشت: این لوله ها از ترکیب الیاف فایبرگلاس و رزین با نسبت های خاص تشکیل یافته اند و با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاومت کامل در برابر خوردگی، هم اکنون در پروژه های کلان در نقاط مختلف کشور و جهان به عنوان اولین گزینه مورد استفاده قرار می گیرند.

وی افزود: با حمایت های به عمل آمده این شرکت با تکیه بر جوانان ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شده این لوله ها را که در پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به استان های مرکزی کشور  بکار می رود را  طراحی و تولید کند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه بانک ملی ایران تبدیل به بانک برتر در حوزه صدور ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی و بانکداری بین‌المللی شده است، اظهار داشت: نوع خدماتی که بانک ملی ایران به مجموعه ما ارائه می‌کند باعث شده شاهد جهش تولید در عرصه کار و تولید کارخانه باشیم.

این کارآفرین برتر در استان فارس اظهار داشت: در این سال‌ها اگر مشکلی داشتیم، مجموعه بانک ملی ایران پشتیبانی های بی دریغی به ما داشته است و اگر توانسته‌ایم به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود سه هزار و ۳۰۰ نیروی مستقیم داشته باشیم و با توسعه ۶ خط تولید، محصولاتی با قـطر حداکثر ۱۲۰۰ میلیمتر و فـشار حداکثر ۲۵ بار را تولید کنیم به ‌واسطه همین تعامل و همکاری بوده است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع کلیدی و زیر ساخت های اساسی در کشور و بویژه در استان فارس قدم‌های مطلوب و قابل توجهی را برداشته است. 

وی ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از صنایع استان تاکید کرد: تاکنون تسهیلات مختلفی از سوی بانک‌ ملی ایران به  واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان اعطا شده که این امر موجب توسعه و رشد صنایع شده و به دنبال آن زمینه اشتغالزایی جوانان متخصص در استان را فراهم کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید