ایران همواره از صلح وثبات عراق ونقش سازنده آن در مناسبات منطقه ای استقبال کرده و به اراده مردم این کشور در تصمیم گیری‌های سیاسی احترام می‌گذارد.

 ایران همواره از صلح و ثبات در عراق استقبال می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه کشورمان از ایران و عراق به عنوان دو دوست ماندگار ودوکشور برادر یاد کرد وگفت ظرفیت روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مردمی دوکشور بیش از پیش می‌تواند حالت اجرایی پیدا کند.

حسین امیر عبداللهیان امروز در دیدار با عادل عبدالمهدی از ایران و عراق به عنوان دو دوست ماندگار ودوکشور برادر یاد کرد وگفت: ظرفیت روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مردمی دوکشور بیش از پیش می‌تواند حالت اجرایی پیدا کند.

وزیر امور خارجه کشورمان اقدامات عبدالمهدی و دولت او را در دوران نخست وزیری عراق در جهت بسط مناسبات فیمابین ستود و بر عزم ایران بر توسعه مناسبات با دولت عراق تاکید کرد.

امیر عبداللهیان افزود: ایران همواره از صلح وثبات عراق ونقش سازنده آن در مناسبات منطقه ای استقبال کرده و به اراده مردم این کشور در تصمیم گیری‌های سیاسی احترام می‌گذارد.

 عادل عبدالمهدی نیز در این دیدار بر مشترکات بی شمار ایران و عراق در زمینه‌های مختلف اشاره نموده و آنها را سرمایه بزرگی برای نزدیکی هر چه بیشتر دولت وملت دوکشور دانست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید