منابع مالی اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن هم در جلسه امشب با بانک مرکزی مشخص خواهد شد و فردا ظهر مردم می‌توانند در سامانه (ثمن) ثبت‌نام کنند

وزیر راه: سال اول یک میلیون خانه نمی‌سازیم، ۲ میلیون خانه می‌سازیم

به گزارش سلام نو به نقل از واحد مرکزی خبر، وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین‌های بیش از ۹۰۰ شهر در کل کشور برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن شناسایی شده و به زودی زیر بار کار عمرانی خواهد رفت.

رستم قاسمی بعد از حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران افزود: امروز گزارشی را به اعضای کمیسیون عمران ارائه کردم ضمن اینکه همواره از کمک‌ها و حمایت‌های آن‌ها استفاده می‌کنم؛ بخشی از این کمک‌ها تصویب قانون جهش تولید و ساخت مسکن است که راهگشای بزرگی برای مسکن کشور محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در جلسه امروز گزارشی در خصوص آخرین اقدامات وزارت راه وشهرسازی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن افزود: نیازهای زمین برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن در تمامی شهرهای کشور مشخص شده و این زمین‌ها در بیش از ۹۰۰ شهر کشور شناسایی شده است که به زودی زیر بار اجرای این قانون خواهند رفت.

وی تصریح کرد: منابع مالی اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن هم در جلسه امشب با بانک مرکزی مشخص خواهد شد و فردا ظهر مردم می‌توانند در سامانه (ثمن) ثبت‌نام کنند و از همه کسانی که فرم (ج) آن‌ها باز است می‌خواهم این ثبت‌نام را حتماً انجام دهند چرا که این فرصتی استثنایی است که نباید از دست برود.

قاسمی تاکید کرد: ساخت سالانه یک میلیون خانه به معنای آن نیست که در سال اول یک میلیون خانه بسازیم بلکه بنا داریم در سال اول برای ساخت ۲ میلیون خانه اقدام کنیم تا بتوانیم در پایان چهار سال عملاً به هدف ساخت ۴ میلیون خانه در پایان چهار سال دست یابیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    1 0
    سنگ بزرگ علامت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید