این ادعاهای خوبی نیست و با حسن همجواری و همسایگی مطابقت ندارد و این یک نوع بحران است و نگرانیم که دست‌هایی پشت پرده باشد.

وزیر کشور به ادعاهای الهام علی‌اف پاسخ داد

به گزارش سلام نو به نقل از واحد مرکزی خبر، وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کشور همسایه بحث ترانزیت مواد مخدر را به ایران نسبت داده بود، گفت: این موضوع را هیچ کس تایید نمی‌کند و بر اساس آمارهای رسمی ۹۰ درصد کشفیات به مواد مخدر را جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و این اتهام را هم کشوری مطرح می‌کند که کمتر از یک درصد کشفیات ایران را ندارد.

وحیدی امروز در همایش روند تحول راهبردی مبارزه با مواد مخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌های جدی جمع آوری معتادان متجاهر از سطح خیابان‌ها می‌باشد که به زودی این موضوع اتفاق می‌افتد و یک الزام است.

وی گفت: معتادان متجاهر باید درمان شوند و طول درمان بر اساس آن چیزی که ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده است باید بیشتر از سه ماه باشد.

وزیر کشور گفت: باید نحوه بازگشت آن‌ها به اجتماع بررسی شود و این نیاز به همکاری سازمان‌ها و نهادها دارد.

وی افزود: خلاء قانونی در خصوص اختیارات ستاد وجود دارد و باید ستادها از اختیارات قانونی برخوردار باشند و سیاست در زمینه مبارزه با مواد مخدر را خودشان تعیین کنند.

وحیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کشور همسایه بحث ترانزیت مواد مخدر را به ایران نسبت داده بود، گفت: این موضوع را هیچ کس تایید نمی‌کند و بر اساس آمارهای رسمی ۹۰ درصد کشفیات به مواد مخدر را جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و این اتهام را هم کشوری مطرح می‌کند که کمتر از یک درصد کشفیات ایران را ندارد.

وی گفت: این ادعاهای خوبی نیست و با حسن همجواری و همسایگی مطابقت ندارد و این یک نوع بحران است و نگرانیم که دست‌هایی پشت پرده باشد.

وحیدی افزود: تقدیم سه هزارو ۸۰۰ شهید و هزاران مجروح نشان دهنده مبارزه بی امان جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر است و به هر صورت این اظهارات خلاف واقع را بایستی اصلاح کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید