کاربرد پله و راه پله در ساختمان مشخص است و از یک قاعده کلی پیروی می کند اما برخی از طراحان هستند که این قواعد را فراموش کرده و طراحی های عجیبی را عملی می کنند.

تصاویر دیدنی از عجیب‌ترین پله‌ های ساخته شده در جهان!

به گزارش سلام نو به نقل از ra2ej ، پله و راه پله یکی از اجزای اصلی هر ساختمانی است که بسته به نوع ساختمان طراحی‌های مختلفی دارد، اما طرح کلی راه پله و پله شبیه به یکدیگر هستند. برخی طراحان ساختمان هستند که طراحی‌های جالبی را برای ساختمان‌ها به کار می‌گیرند که مورد توجه مردم است.

البته اگرچه ممکن است طرح این راه پله‌های احمقانه خنده دار به نظر برسد، اما در واقع خطرات جدی را برای افرادی که از آنها استفاده می‌کنند، به همراه دارد. آمارها صدمات راه پله‌ها را در ردیف علل اصلی حوادث قرار می‌دهند. علاوه بر این، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که زمین خوردن دومین علت اصلی مرگ و میرهای تصادفی یا غیرعمدی در سراسر جهان است.

همچنین کودکان و بزرگسالان بالای ۶۵ سال در این رابطه، در معرض خطر زیادی هستند. هر سال یک نفر از هر سه نفر مسن، دچار سقوط از پله می‌شود. این آسیب‌ها می‌تواند احتمال مرگ زودرس را افزایش داده و توانایی زندگی مستقل را کاهش دهد. افراد مسن بیشتر در معرض سقوط هستند، زیرا اغلب با مصرف انواع داروها دچار ضعف عضلانی و سرگیجه می‌شوند و با افزایش سن این خطر افزایش می‌یابد.

به تازگی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، طرح‌های عجیبی از راه پله و پله را به اشتراک گذاشته اند که باعث تعجب بقیه کاربران شده است. در ادامه برخی از این تصاویر جالب از طراحی‌های عجیب را مشاهده می‌کنید:

پله های گیج کننده

پله عجیب

راه پله ناقص

راه پله گردان

راه پله احمقانه

سرویس بهداشتی در راه پله

راه پله عجیب 3

پله عجیب

راه پله هنری

راه پله ای برای آینده

پله برقی ایستا

راه پلخ عجیب 4

راه پله نامرئی

پله خطرناک

مهندسی پله

پله مهندسی شده

سوتی در ساختن پله

راه پله خطرناک

پله عجیب 5

پله خطرناک 5

پله عجیب 7

پل پله ای

پله جالب

پله پارچه ای

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید