مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از چهارشنبه تا جمعه کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین ۵ تا ۸ درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوای پایتخت در راه است / احتمال بارش باران و برف در برخی ارتفاعات

به گزارش سلام نو، مجتبی جلالی، مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با فارس در تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از ظهر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موفقیت گرد و خاک و از غروب چهارشنبه تا صبح جمعه در بعضی ساعات در ارتفاعات بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان بارش باران گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بااشاره به اینکه طی این مدت بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست افزود: از چهارشنبه تا جمعه کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین ۵ تا ۸ درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق مورد انتظار است.

جلالی گفت: بیشینه دمای امروز تهران ۲۵ و در روزهای چهارشنبه ۲۲ درجه و پنجسنبه به ۱۸ درجه و کمینه دمای امروز ۱۵ درجه سانتیگراد و فردا به ۱۲ و پنجشنبه به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران تصریح کرد: دمای هوای امروز شهرستان‌ها به ترتیب بیشینه و کمینه در آبعلی ۱۴و ۵ درجه، پردیس ۱۸ و ۸ درجه، دماوند ۱۸ و ۷ درجه، فیروزکوه ۲۰ و منهای ۱ درجه سردترین و رباط کریم با ۲۶ و ۱۴ درجه، ری با ۲۶ و ۱۳ و ورامین با ۲۸ و ۱۰ درجه گرمترین نقاط خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید